کی روش: اکنون زمان حمایت است

  • توسط
  • دی ۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کی روش در واپسین روزهای سال ۲۰۱۶ در پیامی نوشت: “باعث افتخار است که ما سال جاری را به عنوان بهترین تیم آسیایی نه تنها در رده بندی فیفا بلکه از سوی مجله معتبر فرانس فوتبال به پایان می رسانیم. فرانس فوتبال عملکرد ما را در سال ۲۰۱۶ به عنوان تیمی که شکست نخورده و تنها دو گل در ده بازی دریافت کرده، دیده است و حتی بیشتر، پس از هفت بازی در رقابتهای انتخابی جام جهانی، تیم ایران بدون گل خورده در رده نخست گروه قرار گرفته است.
این اثبات کار بزرگ تیم و عملکرد عالی بازیکنانمان است و من می خواهم بر آن تاکید کرده و به خاطر آن تبریک بگویم. با همه مشکلاتی که ما در راه آماده سازیمان داشتیم و از آن مطلع هستیم، کادرمان و بازیکنانمان کار و تعهدی فوق العاده از خود به نمایش کذاشتند تا این نتیجه را در سال ۲۰۱۶ ثبت کنیم، اگرچه ما نمی توانیم صعودمان به جام جهانی را قطعی بدانیم. افرادی که در فوتبال ایران مسوولیت دارند باید بدانند که این نتایج نه تنها پتانسیلمان را نشان می دهد بلکه نیازمان را برای حمایت ثابت می کند چرا که ایران بهترین تیم آسیاست. بله، اکنون زمان حمایت از این بازیکنان و کادر  است تا بهترین شرایط را برای آماده سازی و حمایت در اختیار داشته باشند تا بتوانیم صعود به جام جهانی را در بازیهای آینده قطعی کنیم.

دوستان عزیزم!

در سال ۲۰۱۷ من حقیقتا امیدوارم افرادی که در فوتبال ایران مسوولیتی دارند به خوبی متوجه شوند که این نوع نگاه تا چه حد اهمیت دارد! ما نمی توانیم دومین صعود به جام جهانی را با خطر روبه رو کنیم!

با بهترین آرزوها در سال ۲۰۱۷
کارلوس کی روش”

 

قبلی «
بعدی »