نام دو بازیکن لیست خرید پرسپولیس که فاش نشد

  • توسط
  • دی ۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است
وبسایت نود: باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه از سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده، ایگور پراهیچ و شایان مصلح به عنوان چهار بازیکنی که در لیست خرید برانکو هستند نام برد.
البته علی اکبر طاهری چند ساعت پس از این اعلام نظر از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه در گفت‌وگو با بخش خبری سیما اعلام کرد تا با بازیکنی قرارداد نبندد از وی به عنوان گزینه پرسپولیس یاد نمی کند.
طاهری که ظاهرا اطلاع نداشته مدیر روابط عمومی باشگاه چنین اظهار نظری داشته یک ساعت بعد در گفت‌وگو با رادیو ورزش اعلام کرد برخی اسامی اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس واقعی بوده و برخی نیز نامشان اعلام نشده که به عنوان گزینه های محرمانه فقط او و برانکو از  آنها اطلاع دارند.
خبرنگار ما کسب اطلاع کرد علی کریمی هافبک دفاعی دیناموزاگرب و گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان دو گزینه ای هستند که برانکو اصرار به جذب آنها دارد. البته ممکن است برانکو گزینه های دیگری هم به باشگاه اعلام کرده باشد که هنوز نام آنها افشا نشده است.
علی کریمی که در دیناموزاگرب نیمکت نشین است قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد. او مورد توجه پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته و استقلال هم تا حدودی تمایل به جذب او دارد. اما این بازیکن درپی نیمکت نشینی در دیناموزاگرب به دنبال پیوستن به یک تیم اروپایی دیگر است تا شانس ملی پوش شدن خود و حضور در جام جهانی را افزایش دهد.
کریمی می خواهد لژیونر باقی بماند و تمایلی به بازگشت به لیگ ایران ندارد. باشگاه پرسپولیس به همین دلیل و از آنجا که احساس می کند جذب علی کریمی ممکن نخواهد بود و باشگاه پیکان نیز تحت هیچ شرایطی رضایتنامه گادوین منشا را صادر نمی کند از افشای نام این دو بازیکن به عنوان گزینه های مدنظر برانکو خودداری کرده است.
البته دلایل دیگری هم درباره فاش نشدن نام این دو بازیکن به عنوان گزینه های برانکو وجود دارد. طبق اخبار دریافتی برانکو ایوانکوویچ رابطه خوبی با مدیرعامل باشگاه دیناموزاگرب نداشته و روابط آنها تیره و تار است اما برخلاف او سرتن چوک دستیار برانکو با مدیرعامل باشگاه دیناموزاگرب روابط صمیمانه و نزدیکی دارد. پرسپولیسی ها نام علی کریمی را فاش نکردند تا مبادا باشگاه دیناموزاگرب مبلغ رضایتنامه او را بالا ببرد.
سیاست پرسپولیسی ها این است در صورتی که علی کریمی را مجاب به حضور در پرسپولیس کردند شرایطی فراهم کنند تا خود این بازیکن بتواند رضایتنامه اش را از باشگاه دیناموزاگرب بگیرد چراکه اگر پای پرسپولیس وسط بیاید این باشگاه مطرح کروات مبلغ بیشتری طلب خواهد کرد.
گادوین منشا نیز توجه برانکو را به خود جلب کرده اما مجید جلالی و باشگاه پیکان تحت هیچ شرایطی رضایتنامه او را صادر نمی کنند. حتی اگر شانس صدور رضایتنامه منشا وجود داشته باشد پرسپولیسی ها فعلا قادر به خدمت گرفتن او نیستند چراکه در حال حاضر برانکو می تواند به جای گولچ یک بازیکن آسیایی جذب کند و با فسخ قرارداد پلی یانسکی اوکراینی نیز می توان پراهیچ را به عنوان گزینه غیرآسیایی به خدمت گرفت.
درواقع برانکو منتظر این است که اگر امکان جذب پراهیچ فراهم نشد و او توانست نیازهای تیمش در خط دفاعی(جذب دو مدافع میانی) را با گزینه های ایرانی مرتفع کند آن وقت به دنبال جذب یک مهاجم خارجی(منشا یا یک گزینه دیگر) باشد.
قبلی «
بعدی »