علیرضا دشتبان بازیکن نونهال بنه گزی به مرحله دوم انتخابی تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد

به گزارش تیتر اول بنه گز علیرضا دشتبان بازیکن نونهال بنه گزی عضو تیم ستارگان بوشهر  که پس از انتخاب در فستیوال فوتبال استان به انتخابی تیم ملی در رامسر رفته بود توانست از بین ۱۲۰۰ بازیکن نونهال حاضر در انتخابی تیم ملی به جمع ۵۹ بازیکن مرحله بعد برسد

به گزارش تارنمای فدارسیون فوتبال سرپرست کمیته جوانان گفت: ۵۹ فوتبال آموز در فستیوال ملی فوتبال پایه که در رامسر برگزار شده بود، انتخاب و اسامی آنها اعلام شد. این فوتبال آموزان در فستیوالی که از طرف آکادمی ملی فوتبال برگزار شده بود، زیر نظر مربیان و استعدادیاب ها انتخاب شده اند که جا دارد از مسئولین آکادمی ملی فوتبال که فعالیت مستمر و مفیدی در این زمینه داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

اسامی ۶ بازیکن فوتبال آموزمنتخب استان عبارتند از : علی الماس زاده متولد ۹ / ۲ / ۸۴ از تیم شاهد دیلم – محمد رحمت متولد ۹ / ۱۱ / ۸۳ ازتیم ستارگان بوشهر – علی باغبانی متولد ۷ / ۶ / ۸۴ از تیم ایرانجوان خورموج – امیرحسین ارزن متولد ۱۴ / ۱۲ / ۸۳ از تیم ایرانجوان بوشهر – علیرضا دشتیان متولد ۲ / ۲ / ۸۴ از تیم ستارگان بوشهر – امیرحسین دهقانی متولد ۵ / ۱۲ / ۸۳ ازتیم فولاد بوشهر

وی گفت: هدف از انتخاب این بازیکنان استعدادیابی و تربیت این افراد است تا در تیم های ملی فوتبال پایه حضور داشته باشند. ما قصد داریم بحث آموزش را از سنین پایه آغاز کنیم تا فوتبال آموزان به درستی فوتبال بازی کردن را فرا بگیرند و با برگزاری اردوهای مختلف در تیم های ملی از آنها استفاده شود. ضمن اینکه قصد داریم تا دو مرحله اردوی تمرینی برگزار کرده و این بازیکنان را در دو گروه ۳۰ نفره زیر نظر داشته باشیم تا برترین ها به اردوی تیم ملی فوتبال  زیر ۱۳ سال دعوت شوند و بحث آموزش آنها را به جدیت پیگیری کرده تا بتوانیم آینده تیم های ملی را تامین کنیم.
وی در پایان گفت: به زودی تیم ملی زیر۱۳ سال فوتبال به منظور تامین آینده تیم های ملی تشکیل خواهد شد تا با تربیت بازیکنان و در اختیار گذاشتن آنها در تیم های ملی مختلف، شاهد رشد و موفقیت فوتبال پایه باشیم.
فایل اسامی فوتبال آموزان در فایل PDF در خبر زیر است:
قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه ها

  1. با سلام به همه ورزش دوستان هم ولاتی نکاتی چند در مورد امکانات ورزشی روستا قابل ذکر هست که خالی از لطف نیست اول مربوط میشه به سالن ورزشی که با شروع فصل سرما بازی های بیشتری را در سالن ملاحظه میکنیم اما کفپوش سالن چندین سال هست که به حال خود رها شده و شده مثل فرش رو زمین چه بسا که بعد ها باعث صدمات جدی به دلیل کنده شدن از سطح خود گردد.دومین مورد در مورد روشنایی چمن مصنوعی میباشد به طوری که از چهار تیر پروژکتور هرکدام یک یا در نهایت دو پروژکتور روشن میباشد از وضعیت در حالیست که با وجود بازی های زیاد و پرداختی تیم ها به مسول چمن کار زیاد هزینه برداری برای تعمیر روشنایی نمیباشد و اما سومین ابیاری چمن طبیعی روستاست که وضعیت مطلوبی ندارد.در کل بنده منکر زحمات دوستان نیستم اما خواستم اشاره ای کرده باشم تا در نهایت پیگیری ای صورت بگیرد.

  2. تبریک میگم باعث افتخار همه ی ماست انشاالله موفق باشند

دیدگاه بسته شده اند