کیسینجر: شکی نیست که روس ها ما را هک می کنند

  • توسط
  • آذر ۲۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: همه می توانند از توانایی هک کردن برخوردار باشد. احتمالا هر سرویس اطلاعاتی می تواند قلمرو اطلاعاتی کشورهای دیگر را هک کند.اما دقیقا چه فردی چه کاری را انجام می دهد.

این امر می تواند بخش بسیار حساس اطلاعات باشد.این موضوعی است که صحبت درباره آن بسیار دشوار است زیرا هیچ فردی نمی خواهد تا وسعت همه کارهایی را که انجام می دهد، دیگران بفهمند.

وی افزود: شکی ندارم که روس ها ما را هک می کنند و من هم امیدوارم که ما هم در آنجا آنها را هک کنیم. اینکه شما چه استفاده ای از آن می کنید خواه اینکه استفاده دشمنانه ای باشد این موضوع می تواند به مشکلی بین المللی بدل شود.

وی درباره ولادیمیر پوتین گفت: او مردی خوش مشرب است و توجه زیادی به تاریخ روسیه دارد.او توجه زیادی به منافع ملی روسیه دارد. او ویژگیهای منحصر به فردی دارد.

وزیر خارجه اسبق آمریکا افزود: مسئله هویت روسیه برای وی(پوتین) بسیار مهم است زیرا در نتیجه فروپاشی کمونیسم روسیه سیصد سال از تاریخ خود را از دست داد.

مسئله ای که هم اکنون وجود دارد این است که در چه ذهن آنها (روس ها) برای رساندن روسیه به عظمت گذشته‌اش می گذرد و این مشکلی است که ما پیش از این با آن روبرو نبوده ایم.

قبلی «
بعدی »