سرپرست اداره ورزش و جوانان تنگستان: ۲۵هیئت ورزشی و ۳۵۰۰ورزشکار سازمان یافته در شهرستان تنگستان فعالیت می کنند

  • توسط
  • آذر ۱۴, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول ، در نشستی که در محل فرمانداری تنگستان با حضور دهدشتی فرماندار، معاونین فرمانداری و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان برگزار شد به بررسی مشکلات و معضلات و ارائه پیشنهادات و برنامه های هئیت ها و رشته های ورزشی در أین شهرستان پرداخته شد.

در این نشست قاسم شکوه سرپرست اداره ورزش و جوانان ضمن خوش آمدگویی به مسئولین هیئت ها و مسئولین اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از فرماندار شهرستان بابت حساسیت و دغدغه هایی که در عرصه ورزش دارند تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: نزدیک به ۲۵ هیئت ورزشی در شهرستان فعالیت دارند که مجموعا” حدود ۳۵۰۰ ورزشکار در این هیئت ها مشغول به فعالیت هستند.

شکوه گفت: از این تعداد ورزشکار حدود ۱۳۵۰ورزشکار بیمه شده در بخش مرکزی و ۷۵۰نفر در بخش دلوار فعالیت میکنند.شکوه در ادامه افزود در حوزه بانوان ۱۷رشته ورزشی وجود دارد که ۱۲۹ نفر در بخش روستایی و ۴۲۰ نفر از بانوان در بخش شهری در رشته های مختلف حضور دارند.

سرپرست اداراه ورزش و جوانان با تاکید بر وجود پتانسیل ها و ظرفیت های قهرمانی در سطح استانی و ملی در شهرستان افزود: در رشته هایی مثل فوتبال، فوتسال ،تکواندو، شطرنج، والیبال، ورزش های معلولین و جانبازان، هندبال، آمادگی جسمانی و کشتی و ورزش های بومی محلی و روستایی و…..صاحب عناوین استانی و کشوری هستیم که امیدواریم با عنایت، توجه و حمایت مدیرکل اداره ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین بتوانیم این ظرفیت ها و پتانسیل ها را تقویت کنیم.

قاسم شکوه خاطر نشان کرد: توجه ویژه به ورزش های قهرمانی، برگزاری و میزبانی مسابقات و تورنمنت های ورزشی استانی و ملی، تقویت و حمایت از ورزش های پایه ،توسعه ورزش های همگانی ،توسعه و ایجاد زیر ساخت های ورزشی در روستا های شهرستان و همچنین توجه و حمایت از ورزش پیشکسوتان و استفاده از نظرات و برنامه های کارشناسان و نخبگان و صاحب نظران اهل فن را ، از اولویت ها ما هستند که در دستور کار قرار داده ایم.

شکوه اظهار داشت: امیداوریم که با حمایت و پشتیبانی فرماندار جوان و ورزش دوست و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بتوانیم مشکلات و معضلات عدیده رشته های ورزشی و هیئت ها را تا حدودی برطرف کنیم.
منبع : تنگستان نما

قبلی «
بعدی »