فرماندار تنگستان: شهرداران و دهیاری ها از طرح نخبه پروری حمایت کنند

تیتر اول : حسین پولادیان رئیس اداره آموزش و پرورش تنگستان با بیان اینکه این طرح به منظور ایجاد انگیزه و فضای رقابت علمی و تحصیلی بین دانش آموزان است اظهار داشت: افزایش مشارکت عمومی در آموزش و پرورش تنگستان، ارتقاء جایگاه آموزشی استان درکشور و ارتقاء اثربخشی نظام آموزشی استان از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان ایجاد رقابت آموزشی و تحصیلی بین مدارس و شهرستان را مفید دانست و گفت: اجرای برنامه های کیفیت بخشی و ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی، آسیب شناسی و شناسایی نارسایی های آموزشی دانش آ موزان هر مدرسه در شهرستان از راهبردهای محوری این طرح می باشد.

وی ادامه داد: تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس های کنکور را «۶۹ تن» اعلام و شرایط و ضوابط اجرای این طرح را اعلام کرد.

فرماندار تنگستان افزود: با این فرایند می توان به نخبه پروری و تقویت استعدادهای نهفته ی شهرستان پرداخت و از ظرفیت های علمی بومی استفاده کرد.

عادل دهدشتی شهرداران شهرستان را جهت همراهی با این طرح فرا خواند و گفت: باتوجه به این که ۴۶ درصد از دانش آموزان روستا و ۵۳ درصد از دانش آموزان شهر در کلاس های کنکور شرکت می کنند؛ ضروری است شهرداران و دهیاری ها از این طرح حمایت کنند.

در پایان هر یک از اعضا به ویژه معاون و کارشناس آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش به بیان دیدگاه های خود در این خصوص پرداختند.

منبع : تنگستان نما

قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه ها

  1. سلام . قراراست چندین روستا در استان بوشهر تبدیل به شهر شوند . اگر امکانش هست با دهیاری رایزنی کنید ، سپاس گزارم

دیدگاه بسته شده اند