توحید اسیر قدرت آبی ها بنه گزی

تیتر اول بنه گز : استقلال بنه گز توانست از سری مسابقات فوتبال بزرگسالان جام اطلس خلیج فارس از سد توحید بوالخیر بگذرد

به گزارش تیتر اول بنه گز این دیدار  از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهدای بنه گز برگزار گردید و آبی پوشان استقلال بنه گز در ادامه نتایج خوب خود توانستند در خانه با گل زیبای حمید بهادر و ضربه پشت پای فنی حمید پولادی دو گل را وارد دروازه توحید بوالخیر کند ، انها هرچند با پاس بی نقص حمید فرد یک گل را از توحید بوالخیر دریافت کردند اما در نهایت پیروز این میدان لقب گرفتند .

از حواشی این دیدار اخراج بازیکن تیم توحید بوالخیر در نیمه دوم بود که به دلیل انجام حرکت غیر ورزشی و زدن لگد به بازیکن استقلال و دریافت کارت دوم انجام شد

131

قبلی «
بعدی »

6 دیدگاه ها

  1. استقلال با تعصب و با غیرت همینه

  2. لیگ فوتبالی که هنوز حمید پولادی و حمید فردکه ۵۰ سال دارند توش گل میزنن باید به حالش افسوس خورد

  3. با سلام به همه هم ولاتی های عزیز.متاسفانه در ورزشگاه ولات شاهد فحش هایی هستیم که اصلا زیبننده تیم های روستای با فرهنگ بنه گز نیست و بسی جای تامل دارد این گونه اعمال ورفتار با چه هدف و انگیزه ای صورت میگیرد.شما در نظر بگیرید وقتی پسری چهار پنج ساله این گونه الفاظ رکیک را بشنود بعدا در خانه به خودتان بگوید واقعا چه عکس العملی نشان میدهید.

  4. مگه استقلالیا……. بعد میگن بیا بازی تو بنه گز برگزار کنین والا فقط ادعای خوبی میکنن

  5. باسلام

  6. جواب اقای بنه گز جونمه بنده نظرم درباره تیم استقلال نیست و اسم تیمی هم نبردم منظورم هر سه تیم روستا بود خواهشا جو الکی درست نفرمایید.بازی تیم های روستا بیرون بردن هم درست نیست وقتی که کارگر تو لیگ دو تو روستا بازی میکنه دلیلی نداره تیم لیگ استانی بره بیرون ولات..داخل سوریه یا عراق یا یمن نیستیم که.

دیدگاه بسته شده اند