جاده ساحلی تنگستان این‌بار ۴ قربانی گرفت

  • توسط
  • شهریور ۲۲, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

944049photo_2032-02-07_05-46-19تیتر اول : محور حادثه خیز دلوار به نقاط ساحلی تنگستان به دلیل نداشتن شانه و عرض استاندارد یا نبود روشنایی در شب، همچنان قربانی می گیرد.

به گزارش تیتر اول به نقل از «خلیج فارس»؛ افزون بر شرایط غیراستاندارد این محور، تردد خوردوهای شوتی با سرعت دیوانه وارشان نیز این مسیر را به قتلگاهی مبدل کرده است.

اما در اتفاقی قابل تامل، طی یک ماه اخیر قریب ۱۰ کشته در این محور خصوصا تقاطع های روستای باشی و چاه پهن ثبت شده که برخی به افزایش تردد خودروهای شوتی مرتبط می دانند، چرا که سخت گیری بر این خودروها در مسیرهای دارای پلیس راه یا ایست بازرسی انتظامی، باعث افزایش حضور آنها در محورهای دیگر استان شده است.

در تازه ترین حادثه، دیشب برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ باعث مرگ چهار تن در این محور شد که دو نفر اهل شبانکاره و دو نفر دیگر ساکن چغادک و شیراز هستند.

در این حادثه رانندگان خودروهای سواری در دم جان سپردند و دو سرنشین هم در راه بیمارستان به دیار باقی شتافتند.

فرمانده پلیس راه استان با اشاره به بروز این حادثه در تقاطع چاه پهن تنگستان گفته: یکی از خودروها حامل کالای قاچاق (شوتی) بوده، ولی خودروی دیگر به علت حادثه انحراف به چپ مقصر حادثه بوده است.

براساس اعلام یکی از تکنسین های اورژانس جاده ای تنگستان به «خلیج فارس»، به صورت هفتگی تصادف های فوتی در این محور رخ می دهد که به دلیل استقرار مناطق مسکونی و مدارس در حاشیه جاده، ضرورت افزایش گشت های پلیس و نصب دوربین های کنترل سرعت جدی می باشد.

به گفته این تکنسین اورژانس، محور مذکور سالانه حدود ۲۰ قربانی می گیرد که ایمن سازی محور و مهمتر از آن فعال شدن پروژه بزرگراه بوشهر- دیر به ایمنی جاده کمک می کند.

قبلی «
بعدی »