تاسیس انجمن نجوم معلمان ایران به همت بوشهر

  • توسط
  • شهریور ۲۲, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

807278photo_2016-09-11_17-54-22تیتر اول : مدرسه تابستانی علوم برای معلمان و مروجان علم با همکاری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، انجمن ترویج علم ایران و‌مجله نجوم با حضور معلمان و‌ مروجانی از شهرهای بوشهر، تنکابن، تهران، رشت، کرمانشاه، کاشان و مشهد در پردیس دانشگاه کاشان برگزار شد.

به گزارش تیتر اول به نقل از «خلیج فارس»؛ در افتتاحیه این برنامه که با حضور دکتر اکرم قدیمی مدیر انجمن ترویج علم ایران، دکتر حسین منصوری مدیر مجله نجوم و حسن باغبانی مدیر رصدخانه مهر بوشهر برگزار شد،  از انجمن نجوم معلمان ایران که با تلاش های پیوسته ی رصدخانه مهر و انجمن های نجوم استان بوشهر تاسیس گردیده، رونمایی شد.

دکتر منصوری در آیین رونمایی این انجمن، ضمن بررسی فعالیت های ترویجی در سطح کشور و ابراز خرسندی از تاسیس انجمن نجوم معلمان ایران، به تشریح فعالیت‌های رصدخانه مهر و اتحادیه نجوم استان بوشهر در توسعه دانش نجومی معلمان و دانش آموزان پرداخت و از آن به عنوان الگویی قابل اجرا در کشور یاد کرد.

در این دوره ی دو روزه، ماهیت علم و علوم شناختی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. گفتنی است انجمن نجوم و رصدخانه مهر بوشهر به عنوان مرکز اصلی فعالیتهای نجوم دانش آموزی و معلمان ایران به عنوان الگوی عینی یک الگوی موفق فعالیت علمی در ایران معرفی شد.

997912photo_2016-09-11_17-52-08

قبلی «
بعدی »