جزییات ضرب و شتم مامور شهرداري بوشهر توسط یک متخلف

  • توسط
  • شهریور ۱۲, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول : درگیری یک فرد متخلف با ماموران گشت ساختمانی شهرداری بوشهر باعث انتقال یکی از آنها به بیمارستان شد.

به گزارش تیتر اول به نقل از «خلیج فارس»؛ این حادثه در خیابان شهید عاشوری در حین انجام ماموریت اکیپ گشت و کنترل نظارت ساختمانی شهرداری رخ داده است.

سایت اطلاع رسانی شهرداری بوشهر در این خصوص نوشت: این اتفاق زمانی رخ داد که مامورین شهربان (گشت ساختمانی) به یک واحد ساختمانی که برخلاف پروانه تعمیراتش، اقدام به ساخت غیرمجاز دو اتاق در طبقه فوقانی کرده بود اخطاریه های مکرر جهت توقف کار صادر کردند.

اما روز بعد و در پی حضور مامورین واحد نظارت در ساختمان مذکور، با وجود توضیحات کامل، مالک نسبت به اخطاریه های صادره بی توجه بوده که مامورین شهربان با در دست داشتن حکم قضایی، اقدام به جمع آوری وسایل مالک می نمایند.

در مقابل، فرد متخلف ضمن هتاکی و فحاشی، به مامورین شهرداری حمله ور  شده که در پی آن یکی از مامورین به شدت از ناحیه صورت و سر زخمی شده که بر اثر خونریزی و بیهوشی، به بیمارستان منتقل شد.

خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی، این مامور شهرداری از حالت اغماء خارج و مداوا شد، همچنین با صدور قرار مجرمیت توسط مراجع قضایی، فرد ضارب بازداشت گردید.

سایت شهرداری بوشهر در پایان خطاب به شهروندان آورده: تقاضا داریم جهت هرگونه ساخت و ساز اعم از تعمیرات یا گودبرداری به شهرداری منطقه مراجعه و پس از دریافت پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز نمایید.

 

یکی از برگهای اخطاریه که به متخلف داده شده است

قبلی «
بعدی »