تصادف خونین ۲ اتوبوس در اتوبان تهران – کرج

  • توسط
  • مرداد ۲۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

سخنگوی اوژانس تهران از تصادف دو دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان – تهران کرج و ۳ کشته و ۳۰ زخمی در این حادثه خبر داد.

حسن عباسی، سخنگوی اوژانس تهران، گفت:ساعت ۰۷:۱۴ صبح امروز حادثه برخورد دو دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان تهران – کرج  روبروی پیکان شهر به مرکز اورژانس تهران گزارش اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰دستگاه آمبولانس به همراه یکدستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی تهران به محل حادثه شتافته و  ۳۰ نفر از مصدومان این تصادف را همراه و همزمان با انجام و ارائه خدمات امدادی درمانی به بیمارستان های حضرت رسول اکرم (ص) و شریعتی و لقمان منتقل نمودند.

سخنگوی اوژانس تهران تصریح کرد:متاسفانه تا این لحظه دونفر از مسافران اتوبوسها بر اثر شدت جراحات وارده  در محل حادثه جان باخته اند.

*افزایش جانباختگان به ۳ نفر

عباسی با اشاره آخرین آمار قربانیان این حادثه گفت:متاسفانه جانباختگان این حادثه به ۳ تن افزایش یافتند که شامل یک آقا و یک مادر و فرزند می‌شوند.

*خواب آلودگی راننده علت حادثه

سرهنگ حمیدی، رییس پلیس راه راهور ناجا در باره این حادثه گفت: در پی این حادثه برای ساعاتی بار ترافیکی در این محدوده متوقف شد که هم اکنون با جابجایی اتوبوس ها رفت و آمد در این مسیر برقرار شده است.

رییس پلیس راه راهور ناجا در خصوص علت این حادثه گفت: بررسی های کارشناسان پلیس راه حاکی است خواب آلودگی راننده اتوبوس “مان” و عدم توجه به جلو وی علت این حادثه بوده است.

قبلی «
بعدی »