روی سخن رهبری در برجام با دشمن است نه تضعیف دولت

  • توسط
  • مرداد ۲۰, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

315119514503402861450340286_4648

 

 

 

 

 

 

 

 

خلیج فارس: نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دیدگاهم این است که سخنان رهبری فرزانه انقلاب در بحث برجام نه در تضعیف دولت و دست اندرکاران مذاکرات که روی صحبت با دشمنان ایران است.

به گزارش «خلیج فارس»؛ آیه الله سیدهاشم حسینی بوشهری در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان جم با بیان اینکه به دشمنان نباید خیلی امید بست، اضافه کرد: ایران در اجرای تعهدات برجام کوتاهی نکرده اما دشمنان در این زمینه کارشکنی داشته اند و تعهدات خود را به درستی اجرا نمی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به سخنان اخیر رهبری در مورد برجام و انتقاد از بدعهدی غربی ها تصریح کرد: دیدگاهم این است که فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب در بحث برجام نه در مقام تضعیف دولت و دست اندرکاران مذاکرات که روی صحبت با دشمنان ایران است و می خواهند به دشمنان پیام بدهند که مسئولین ما کار خود را بر مبنای توافق انجام داده اند چرا شما انجام نمی دهید.

وی اضافه کرد: دشمنان باید بفهمند که اگر تعهدات را انجام ندهند ایران به شرایط گذشته بازخواهد گشت و آنطور که متخصصان می گویند بازگشت به قبل نیز زیاد طول نخواهد کشید که آن موقع آنها باید به دنبال مابیایند و التماس کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم، امام جمعه قم هدف از سفر به شهرستان ها را آشنایی با مسائل و مشکلات دانست و تصریح کرد: جمع بندی سفرها به اطلاع استاندار می رسد و مطالبات بزرگ نیز که نیاز به پیگیری بیشتر دارد در سطوح بالاتر دنبال خواهد شد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نفت و گاز برای خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: بخش مهمی از مطالبات و درخواست های مردم در استان بوشهر که به صورت حضوری یا کتبی دریافت می شود مربوط به اشتغال و بیکاری است و مردم باید بتوانند از وجود این قطب صنعتی بزرگ مثل پارس جنوبی بهره مند شوند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری استفاده از نیروهای توانمند بومی استان در صنایع نفت و گاز را ضروری توصیف کرد و افزود: اگر این صنایع بزرگ در استانی دیگر بود طبعا شاید نحوه بهره برداری و استفاده از آن متفاوت بود.

آیت الله حسینی بوشهری آب را از مشکلات مهم استان برشمرد و خاطر نشان ساخت: بخش قابل توجهی از آب استان وارداتی است که بعضا با مخالفت هایی از سوی مردم و کشاورزان آن مناطق مواجه می شود.

وی اضافه کرد: لازم است مشکل کمبود آب استان، با احداث آب شیرین کن ها حل شود و در برخی کشورهای عربی نیز از آبشیرین کن ها علاوه بر مصرف شرب در کشاورزی نیز استفاده می شود که ما هم باید استفاده کنیم.

حسینی بوشهری اظهار امیدواری کرد: با همدلی شاهد تحقق انتظار رهبری معظم انقلاب در بحث عمران و آبادنی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم و به حمدالله پیگیری های خوبی نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی دست اندر کاران در حال اجراست.

 

قبلی «
بعدی »