شرایط برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن در تنگستان فراهم است

  • توسط
  • مرداد ۱۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تنگستان  احمد دشتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ومعاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تنگستان در جلسه ای که به منظور  تشکیل ستاد سرشماری  نفوس و مسکن با حضور معان آمارو اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه رزی استان بوشهر و برخی  از دستگاه های  دارای شهرستان برگزار گردیداظهارداشت :آمار وسرشماری پایه برنامه ریزی ،سیاست گذاری ،تصمیم گیری در بخش های کلان هر جامعه می باشد که ضروریست با دقت و نگاه ویژه ای  به این امر توجه شود.

معاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تنگستان تصریح کرد: این فرمانداری مقدمات  موردنیاز برای تشکیل ستاد و ملزومات  اداری را فراهم کرده است.

وی افزود: این سرشماری در دو مرحله همزمان با سایر نقاط کشور به مرحله اجرا در می‌آید که مرحله اول آن از ۳ مهر لغایت  ۲۴ مهرماه سال جاری به‌صورت اینترنتی و توسط مردم انجام می‌شود و پاسخنامه به‌صورت خود اظهاری تکمیل می‌شود و در مرحله دوم که از تاریخ ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان  ادامه دارد، مأموران سرشماری به‌صورت حضوری  در محل حاضر شده و اقدام به آمار‌گیری می‌کنند.

دشتی ادامه داد: درراستای انجام بهتر این سرشماری که در واقع ملاک عمل تعیین برنامه‌های و سیاست‌گذاری دولت در توزیع خدمات در سطح شهرها و روستاها است، همه مردم و ادارات  و نهادهای دولتی موظف‌اند در اجرای این طرح ملی نهایت همکاری را با ستاد سرشماری به عمل‌آورند.

معاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تنگستان گفت: برای بهتر برگزار شدن این طرح باید  از تمام توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، بخشداران و دهیاران استفاده کرد و اطلاع‌رسانی دقیق و گسترده نقش مهمی در اجرای بهتر این طرح ایفا می‌کند.

قبلی «
بعدی »