سجاد مشایخ : مسئولین تنگستان کارگر بنه گز را دریابند /این باشگاه یادگار چند شهید است و برای کمک به فوتبال استان در حال فعالیت است

  • توسط
  • مرداد ۱۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

سجاد مشایخ یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال بوشهر است که در سالهای اخیر به آنچه که لیاقتش را داشته نرسیده ،وی که سابقه بازی در تیم های پرطرفدار شاهین و ایرانجوان را در کارنامه دارد در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه بابت خیلی از بی مهری های سالهای اخیر حرف زد.

مشایخ که چند سالی است در باشگاه کارگر بنه گز بازی می کند و بازوبند کاپیتانی تنگستانی ها را بر بازو می بندد در ابتدای گفتگوی خود با خبر نگار پیام عسلویه گفت:اگر حرفی می زنم ،فقط برای این است که مردم باید دانستنی ها را بدانند و مشخص شود در فوتبال بوشهر چه می گذرد که عده ای اندک هر چه دلشان بخواهد انجام می دهند و حق یک مشت جوان نجیب باید خورده شود!

کاپیتان تیم فوتبال کارگر بنه گز پیرامون آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد:متاسفانه شرایط خوبی نداریم و نمیدانم گناه بخش خصوصی چیست که باید در فوتبال فنا شوند.عالی نژاد جوانی و زندگی خود را برای تیم کارگر گذاشت تا هر ساله عده ای جوان هم استانی از همین فوتبال با حتی مبالغ کم،زندگی آنها تامین شود.مگر یک نفر باید چکار کند تا قدرش را بدانند؟خوب است امثال عالی نژاد،خانواده منفرد یا نادر جعفری از این فوتبال بروند؟؟ چه کسانی از این مسئله خوشحال می شود؟ واقعا قدر همچین افرادی را می دانیم؟

 مشایخ مسئولان شهرستان تنگستان را مورد خطاب قرار داد و خواستار کمک آنها به نماینده شهرستان شد و گفت:این باشگاه یادگار چند شهید است و برای کمک به فوتبال استان در حال فعالیت است.حال لیگ دو باشد یا لیگ سه،مهم وجود یک باشگاه است که می تواند منشا خدمات خیر برای اهالی روستای بنه گز،شهر اهرم و شهرستان تنگستان باشد .باور کنید با یک کمک اندک به تیم ما ،چندین جوان را سالانه به فوتبال استان و حتی کشور تحویل خواهیم داد.

کاپیتان فصل گذشته کارگر بنه گز می گوید:بروید تحقیق کنید در این مدت چه بازیکنانی به فوتبال بوشهر وارد شده اند و کارایی آنها چه بوده ؟بازیکن سی و اندی ساله را می آورند و پول میلیونی می دهند،آنوقت من سجاد مشایخ با ۲۹ سال سن میشوم بازیکن سن بالا!

واقعا نمیدانم باید چه گفت اما فکر می کنم ایرانجوان و شاهین تبدیل به حیاط خلوت عده ای خاص شده است تا هر چه می خواهند بر سر این فوتبال بیاورند.

 

مشایخ در این باره تصریح کرد:چرا یک نفر حرف نمی زند ؟چه منافعی در خطر است که همه سکوت کرده اند!دوستان در تیم پرطرفدار شهر آنقدر بازیکن غیر بومی و درجه چندم آورده اند که تعداد آنها در تمرین از بومی ها بیشتر است،بازیکن آورده اند که فوتبال یادش رفته و تازه می خواهد از بوشهر مطرح شود،آن وقت در جلسه شبانه باشگاه ،فلان آقا که مشخص نیست حکمش در باشگاه چیست،تعیین می کند این باشد ،آن نباشد!می گویند دلیلش چیست؟ جواب می دهد چند سال پیش از باشگاه شکایت کرده!

آخر این چه رسمی است که در بوشهر بنا گذاشته اند که هر کس حقش را خواست باید نابود شود! اگر این است رسم فوتبال ،به خودم و زندگی سالمم افتخار می کنم.باج نمیدهم و حاضر نیستم جلوی آنهایی که از فوتبال هیچ نمیدانند سر خم کنم.

 

بازیکن سابق تیمهای ایرانجوان و شاهین ادامه داد:آنقدر حرف دارم که اگر گفتنی ها را بگویم بعضی ها باید شبانه از این فوتبال بروند.همه می دانند نه اهل جار و جنجالم نه اهل مصاحبه،آخرین باری که من مصاحبه کردم یک سال از آن گذشته اما باید اندکی از گفتنی ها را بگویم تا مردم بدانند چه خبر است.زمان همه چیز را ثابت می کند.دوستان دیدند سعید مفتخر سال گذشته با کلی بازیکن بومی چه نتیجه ای رقم زد و خروجی آن چه بود اما انگار قرار نیست در فوتبال بوشهر درس بگیرند!

قبلی «
بعدی »