گلایه‌های رئیس هیات دوچرخه‌سواری دشتستان

  • توسط
  • مرداد ۱۲, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش سوک ، روز گذشته در شهر برازجان، بیلبوردی توجه عموم را به خود جلب کرد که در آن نوشته شده بود «خانم ملیحه رضایی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری دشتستان به‌عنوان مدیر برتر کشوری در این رشته انتخاب شده است که این موضوع با واکنش‌هایی مواجه شد.

پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و فهمیدیم که ابتدا سایت هیات دوچرخه‌سواری استان به این مساله توجه کرده است ولی در سایت اداره ورزش و جوانان اصلا به چنین موضوعی اشاره نشده بود که خود جای سوال داشت.

پس از برقراری تماس با چند تن از مسوولان هیات دوچرخه‌سواری و‌ اداره ورزش و جوانان، آنها به ما گفتند که چنین موضوعی اصلا واقعیت ندارد و این مساله را تکذیب کردند.

این در حالی است که این خبر در سایت هیات دوچرخه‌سواری استان کار شده بود. حتی در اولین تماس‌هایی که با فدراسیون دوچرخه‌سواری داشتیم، روابط عمومی آنها به ما اعلام کرد این موضوع اصلا صحت ندارد. به همین دلیل سعی کردیم با مسوولان ورزش و جوانان استان و دشتستان و همچنین ملیحه رضایی ارتباط برقرار کنیم، که حرف‌های جالب و متناقضی از هر طرف شنیدیم.

ابتدا برای بررسی بیشتر به سراغ رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان رفتیم. بهروزیان در گفت‌وگو با بامداد جنوب گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم، چراکه از طرف فدراسیون کشوری به ما چیزی ابلاغ نشده است.

شاید آقای آزاده از این موضوع اطلاعاتی داشته باشد ولی هر کسی در رابطه با این مسائل بخواهد بیلبوردی در شهر بزند، باید مجوز ما را داشته باشد ولی ما چنین مجوزی نداده‌ایم. من به‌عنوان مسوول از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

در ادامه با رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان ارتباط برقرار کردیم. آزاده در گفت‌وگو با ما یادآور شد: من از این موضوع اطلاعی نداشم و دیدم که سایت هیات دوچرخه‌سواری استان این موضوع را کار کرده است. در این زمینه چیز مکتوبی به دست من نرسیده است و بهتر است این موضع از طریق آقای زارعی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان پیگیری شود.

پس سعی کردیم با آقای زارعی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان ارتباط برقرار کنیم اما متاسفانه وی جوابگوی ما نبود.
برای بررسی بیشتر به سراغ خانم ملیحه رضایی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری دشتستان رفتیم. وی در گفت‌وگویی تلفنی با بیان این‌که ابتدا از مردم می‌خواهم به جای توجه به شایعات از خودم سوال می‌کنند تا واقعیت را بشنوند و من زیر سوال نروم، چرا‌که شاید مسوولی از آن موضوع خبر نداشته، آن را تکذیب کند. در مورد بنر هم بگویم که من اصلا این بنر را نزده‌‌ام و این بنر از طرف هیات دوچرخه‌سواری استان است. در همین رابطه روابط عمومی هیات استان به من گفت این بنر از طرف آقای زارعی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان است و قرار نبود این خبر به دست من برسد. من اصلا نیازی نمی‌بینم که این بنر در شهر برازجان نصب شود حتی سعی کردم حداقل عکس مرا در این بنر نزنند. بعد از این موضوع آنها با من تماس گرفتند که این اتفاق، یک مساله بسیار بزرگ است و شما نباید در این مساله دخالت کنید و از من خواستند که به آنها عکس بدهم.
وی با بیان این‌که این مساله، افتخاری بزرگ برای شهر ماست، یادآور شد: جلسه‌ای در ماه مبارک رمضان برگزار شد که در این جلسه، آقای بهروزیان‌فر، معاون ایشان و رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور حضور داشتند که وی در حضور جمع، من را به‌عنوان مدیر برتر کشور معرفی کرد و گفتند که در کشورهای مثل ژاپن و چین با زبان آنها از خانم رضایی یاد کرده است.

من هم از موضوع خوشحال شدم و در همانجا به خودم قول دادم که بیشتر از توانم، برای رشد این ورزش فعالیت کنم. همان‌طور که گفتم آقای بهروزیان‌فر در این جلسه حضور داشتند و علاوه بر وی برخی از رسانه‌ها در جمع حاضران بودند و اعلام شد که موضوع انتخاب رسانه‌ای شود. چون آقای قنبری، رئیس فدراسیون آن شب پرواز فوری داشت نتوانست لوح تقدیر را به من بدهد و به‌خاطر این موضوع عذرخواهی کرد. به همین علت وی به آقای زارعی گفت که مراسمی را برای این موضوع تشکیل دهد و لوح را به من دهد. آقای رضایی گفت که حدود یک هفته‌ دیگر دوباره هیات را جمع می‌کنیم و لوح به شما تقدیم می‌کنیم و من را این قبول کردم.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری دشتستان تصریح کرد: اشتباهی که من کردم این بود که اهل پز دادن نیستم. آقای زارعی به من گفتند که به بوشهر بیایم و متنی که می‌خواهند برای من به سایت اداره ورزش و جوانان باید خودم آن متن را به اداره ورزش و جوانان می‌بردم ولی من این کار نکردم، چراکه حل کردن مشکلات دوچرخه‌سواری دشتستان اصلا وقتی برای من نمی‌گذارد که به بوشهر بروم و کارهای رئیس هیات استان را انجام دهم. این خبر از سوی چند سایت کار شده است ولی روز گذشته با فدراسیون تماس گرفتم و به آنها گفتم که برخی از مسوولان در حال تهمت زدن به بنده هستند و این اصلا برای من قابل تحمل نیست. آنها خیلی از این موضوع ناراحت شدند و گفتند به دلایلی نتوانستند که آن را در سایت کار کنند و قرار بر این شد که حکم امروز از طریق فکس برای من ارسال شود.

رضایی در ادامه صحبت‌هایش گفت: در این مدت کوتاه خیلی به من بی‌احترامی شده است. یکی از خصوصیات ذاتی من این است که هر جا مشکلی است آن را حل کنم ولی مثل این‌که برخی از اشخاص که به‌تازگی وارد عرصه ورزش استان شده‌اند از این موضوع ناراحت شده‌اند. آنها به این دلیل به من حسادت می‌ورزند که اداره کل برای ما مبلغی پول داده است که با آنها دوچرخه‌های نیم‌حرفه‌ای که قیمت‌شان حدود ۸ میلیون است، خریداری کنیم. اینجا جا دارد به آن مسوولانی که مرا زیر سوال می‌برند بگویم «واقعا دستتان درد نکند» که بدون تحقیق به من تهمت می‌زنید.
ملیحه رضایی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: من چند روز دیگر به مشهد می‌روم و شاید خدا کمک کرد در این سفر فوت کنم و برنگردم ولی اینجا به مردم برازجان می‌گویم که حداقل اگر نمی‌توانند به من خسته نباشید بگویند، تهمت نزنند و اگر تهمت می‌زنند اول تحقیق کنند. اگر خدا بخواهد حکم من امروز از طریق سایت برای همه مسوولان به نمایش در می‌آید.

البته موضوع وقتی جالب می‌شود که خانم خواجه‌ییان، معاون هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با ما برخی از حرف‌های خانم رضایی را رد کرد. وی در این گفت‌وگو با بیان این‌که ایشان خود اصرار داشتند که بنری در شهر زده شود، یادآور شد: خانم رضایی نزد آقای زارعی آمد و گفت که می‌خواهد در شهر برازجان بنر بزند. آقای زارعی در جواب گفت که اگر می‌خواهد بنر بزند ما را در این موضوع دخالت ندهد، چراکه این موضوع به ما ربطی ندارد. این در حالی است که خانم رضایی در صحبت‌هایش گفته بود که آقای زارعی اصرار داشت که در شهر بنر زده شود.
در پایان این گزارش به سراغ مدیر روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری رفتیم. وی در ابتدا با بیان این‌که صحت این انتخاب کاملا از طرف ما رد می‌شود، افزود: چنین انتخابی اصلا صورت نگرفته است و اگر چنین اتفاقی‌ رخ دهد ما این مساله را به هیات مربوطه اعلام می‌کنیم که هیات مربوطه هم این موضوع را تکذیب کرده است. ما با این مساله برخورد قانونی می‌کنیم. در مورد حرف‌های خانم رضایی باید بار دیگر تاکید کنم که رئیس فدراسیون اصلا قرار نیست، چنین حکمی را صادر کند.

به نوشته بامداد ۲۴ ، ولی چند دقیقه بعد این مسوول در حرکتی عجیب حرف‌های خود را پس گرفت و افزود: حکم ایشان امروز صادر می‌شود و به هیات مربوطه ابلاغ می‌شود. ایشان به‌دلیل اجرای برنامه‌های دوچرخه‌سواری به این عنوان رسیده است.

قبلی «
بعدی »