مشکلات Prisma را چگونه حل کنیم؟

  • توسط
  • مرداد ۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

اپلیکیشن Prisma، برخلاف اینستاگرام، پروسه فیلترگذاری روی عکس‌ها را در گوشی شما انجام نمی‌دهد، بلکه آنها را به سرورهای خود منتقل می‌کند تا هوش مصنوعی پریسما کارهای لازم را انجام دهد و نتیجه نهایی به گوشی شما بازگردد.
این رفت و برگشت اطلاعات و استفاده از هوش مصنوعی سبب می‎شود تغییر عکس‌ها، در مقایسه با اینستاگرام، زمان بیشتری طول بکشد. گاهی ممکن است چند دقیقه پیام Creating artwork را مشاهده کنید و گاهی با خطای Prisma is over capacity مواجه شوید.

 

پیام Prisma is over capacity برای چیست؟

از آنجا که در حال حاضر Prisma میان کاربران به شدت محبوب است، طبیعی است افراد زیادی همزمان در حال استفاده از آن باشند و درخواست‌های زیادی به سمت سرورهایش سرازیر شده باشد؛ در نتیجه احتمال زیادی وجود دارد که در زمان پیک مصرف با این مشکل مواجه شوید.
توجه داشته باشید که سرعت اینترنت شما نیز در سریع‌تر انجام شدن کار بسیار موثر است؛ پس اگر در استفاده از Prisma به مشکل برخوردید، ابتدا سعی کنید از اینترنت پر‌سرعت‌تری استفاده نمایید یا چند دقیقه صبر کنید تا سرورهای آن خلوت‌تر شود.

 

چگونه واترمارک Prisma را حذف کنیم؟

Prisma به طور پیش‌فرض در گوشه عکس‌ها نام خود را درج می‌کند. برای حذف واترمارک به تنظیمات اپلیکیشن بروید و گزینه Add Watermark را خاموش کنید.

 

حذف نوتیفیکیشن Prisma از بالای گوشی

هنگامی که پریسما در حال کار است، نوتیفیکیشن آن در بالای گوشی ظاهر می‌شود. به دلایل نامعلومی این نوتیفیکیشن گاهی گیر می‌کند و بالای گوشی باقی می‌ماند. در صورت مواجهه با این مشکل در گوشی‌ اندرویدی، انگشت خود را مدتی روی آن نگه دارید. سپس آیکون i را لمس کنید و گزینه Block All را روشن نمایید. Force Close کردن Prisma هم روش دیگری برای حل این مشکل است.

 

شما می‌توانید اپلیکیشن Prisma را برای سیستم عامل اندروید و آی‌اواس از لینک زیر دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

قبلی «
بعدی »