افراد حاضر در درمانگاه نسبت به فحاشی این پزشک شهادت داده اند / ۳۰ الی ۴۰ برابر پول مورد ادعای ایشان را در موسسه خیریه کمک کرده ایم

  • توسط
  • مرداد ۷, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

مدیر محترم سایت سوک با سلام و احترام و تشکر از حضرتعالی بابت اطلاع رسانی دقیق و بی طرف؛ با توجه به تهمت پزشک معالج فرزندم -که ادعای درخواست حق السکوت ۱۰ میلیون تومانی از طرف اینجانب را داشته است – متنی خدمتتان ارسال میگردد که خواهشمندم نسبت به درج آن اقدام نمایید: اولا باید از مدیریت سایت سوک بابت اطلاع رسانی دقیق و درج نظر طرفین تشکر نمود.

ثانیا عکس بانداژ گیرکرده در گلوی فرزندم ابوالفضل جهت استحضار هم استانی های عزیز ارسال گردیده است که خواهشمندم جهت تنویر افکار عمومی نسبت به درج آن اقدام فرمایید.

ثالثا پزشک معالج در برخورد اول ادعا نمود که این بانداژ یک تامپون حلقی است که جزو لوازم ضروری این عمل بوده  و بعدا توسط پرستار باید بیرون آورده می شده است.وقتی در مطب ایشان با یکی از اقوام _ که سوپروایزر یکی از بیمارستانهای معروف شیراز می باشد_ تماس گرفتم این مسئله را به صورت کامل تکذیب کرد که خدای را شاکرم _با توجه به هوشمند بودن گوشی – مکالمه مذکور به صورت کامل ضبط شده  که خدمتتان ارسال گردیده است. پزشک معالج پس از صحبت با این فرد که تسلط کاملی به مسائل پزشکی داشت از دادن جواب عاجز ماند لذا شروع به فحاشی نموده و من را از مطبش اخراج نمود که برخی افراد حاضر در درمانگاه در حضور مسئولین مربوطه ، نسبت به فحاشی این پزشک شهادت داده اند و فحش های ایشان بسیار رکیک و مستهجن بود که موجب تعجب و ناراحتی همگان گردید.

در آخر نکته ای که این حقیر را واداشت تا این نوشته را به محضر هم استانی های عزیز تقدیم کنم ادعای این پزشک مبنی بر مطالبه ۱۰میلیون تومانی حق السکوت توسط اینجانب بوده است. صرفا  جهت روشن شدن اذهان عمومی عرض میکنم که اگر به مردم دشتستان خصوصا شهر برازجان مراجعه نمایید آوازه خیری خانواده پدری این حقیر زبان زد عام و خاص بوده و هست و خداوند به همت پدر و برادرانم این توفیق را داده که صاحب کارخانه آسفالت ، سنگ شکن و … در شهرستان دشتستان بوده و نیازمند چنین پولی نباشیم بلکه با عنایت حق تعالی،خیریه خانواده پدری در چند سال گذشته با ساختن چندین مسجد ، مدرسه ، حوزه علمیه و …. در سطح استان سعی کرده است بیشترین کار خیر را برای هم استانی های عزیز کلید بزند. صرفا جهت استحضار پزشک مذکور عرض میکنم که چندصدمیلیون یعنی ۳۰ الی ۴۰ برابر پول مورد ادعای ایشان را در موسسه خیریه امان در سال ۹۴ به مستحقین شهرستان و استان کمک کرده ایم که در برنامه افطاری صدا و سیما در سال ۹۳ بعنوان خیر نمونه استان از برادرانم بعنوان رییس موسسه تقدیر بعمل آمد و ان شاالله اگر عمری برقرار باشد این کمک ها مستمر و همیشگی بوده و خواهد بود ؛ لذا این ادعا توسط پزشک مذکور بیشتر شبیه یک طنز است.

حال که این پزشک با وجود خبط و اشتباه حاضر نشده است از اشتباهش عذرخواهی کند بر خود لازم می دانم در تمام مراجع حقوقی شکایت خود را پیگیری نموده و تا حصول نتیجه از پا ننشینم.

قبلی «
بعدی »