عدم اشتغال نیروهای بومی در مراکز نفتی زیبنده استان بوشهر نیست

  • توسط
  • مرداد ۵, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش سوک ؛ سید کمال الدین شهریاری صبح سه شنبه در جمع مردم روستای کلل از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه بعد از انقلاب کارهای زیادی در راستای توسعه صورت گرفته ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی افزود: بنده با علم و آگاهی از این موضوع وارد انتخابات شدم و تلاش داریم همگام با دیگر مسئولان این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

شهریاری ادامه داد: وقتی می بینیم مدیران نفتی و شرکتی مستقر در استان از استخدام نیروهای بومی دوری می‌کنند واقعا تاسف می‌خورم و این موضوع زیبنده مردم استان بوشهر نیست.

وی بیان کرد: باید برای این موضوع راه حلی پیدا کرد و تلاش می‌کنیم تا حق جوانانی که جوانی خود را برای تحصیل نهاده و خانواده‌ای که از نان شب خود زده است تا فرزندش مدرک‌دار شود را بگیریم.

شهریاری با بیان اینکه اشتغال جوانان مهمترین دغدغه است، ادامه داد: در پایتخت ثروت کشور زندگی کردن و بیکاری بودن چند ساله با مدرک تحصیلی نشانه ضعف سیستم در به‌کارگیری نیروهای بومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اشتغال جوانان روستا، نبود امکانات ورزشی، تکمیل سالن ورزشی، مشکل آنتن دهی موبایل و نبود امکانات مهد کودک از مهمترین دغدغه‌های مطرح‌شده توسط مردم روستا بود.

قبلی «
بعدی »