تصویب سه طرح خدماتی و اجتماعی در مجمع عمومی موسسه توسعه بنه‌گز

به گزارش تیتر اول بنه‌گز، اعضا مجمع عمومی این موسسه ضمن مذاکره در خصوص چگونگی اجرای این سه طرح اجتماعی و خدماتی مصوب نمودند، طرح‌های مذکور در کارگروه‌ها و کمیته‌های مربوطه موسسه بررسی شود.

آقای پولادی، رئیس شورای اسلامی در این جلسه ضمن اعلام حمایت از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به مزایای طرح تدوین سند توسعه اشاره و اظهار داشت: این سند آمار و اطلاعات دقیقی را در اختیار ما قرار می‌دهد و نیاز است در بازه‌های زمانی کوتاه به‌روز شود.

آقای جهان آراء، دهیار بنه‌گز نیز بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: در این راستا موسسه توسعه برنامه‌های متعددی را اجرا نمود و در این خصوص نیاز به تلاش و کار بیشتری است.

وی همچنین بیان داشت: در بازدیدی که مسئولین کشوری و استانی منابع طبیعی در سال گذشته از جنگل بنه‌گز داشتند، بنه‌گز را محل مناسبی برای اجرای طرح ترسیب کربن اعلام نمودند.

مجید حیدری، رئیس هیئت مدیره موسسه نیز به بیان عملکرد سال گذشته موسسه پرداخت و از حمایت‌های شورا و دهیاری و همچنین همکاری پایگاه مقاومت بسیج، خانه بهداشت، مدارس، مساجد و حسینیه و همچنین دستگاه‌های دولتی در اجرای مصوبات موسسه تقدیر و تشکر نمود.

وی  خاطرنشان کرد: در سال گذشته با همکاری و همدلی بیش از ۳۰ برنامه ازجمله کارگاه آموزشی، همایش، جلسات داخلی، کارگروه‌های مربوطه، دوره‌های آموزشی و … برگزار شد. ضمن اینکه از ۴۷ مصوبه موسسه حدود ۵۷ درصد اجرایی و ۳۰ درصد درست اجرا و ۱۳ درصد اجرانشده است.

مرتضی حیدری، به عنوان حسابدار موسسه نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد مالی موسسه، توضیحاتی را در خصوص ترازنامه موسسه به اعضا اعلام داشت.

در این جلسه همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های رضا خدایاری به عنوان بازرس موسسه در سال گذشته، آقایان نصراله وسینه و روح اله بهزادی برای مدت یک سال به عنوان بازرسان موسسه انتخاب شدند.

در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه نیز زمان برگزاری مجامع عمومی عادی از تیرماه به فروردین‌ماه تغییر کرد.

_MG_0098 _MG_0102 _MG_0121 _MG_0133 _MG_0135

قبلی «
بعدی »

3 دیدگاه ها

  1. جناب اقای احمدی باور کنید من از حضرتعالی گله دارم من مرتب سایت شما رو می بینم و استفاده می کنم قبلا یه توصیه کرده بودم خدمت شما و درخواست کردم اگر جلسه ویا مجمعی را تشکیل می دهید وقتی این همه جوان را دعوت می کنید تا به این جلسه بیان باور کنید حیفه که از برخی از جوانان این روستا که خیلی خیلی بهتر پاکتر و صالح تر از این آقایونی هستند که در این جمع حضور دارن.این نظر من یک نظر راهبردی برای شما و آقای فرزادنیاست اگر دنبال کار کردن هستید. آقا ناصر من سن دوبرابر تورو دارم و قریب به سی و اندی سال در دولت بودم به خوبی واقف هستم که کیا میتونن مسمرثمر باشن. شخصی م………………………………………………………………….آیا چون ایشون پول دارند این چنین هست.آقای ناصر احمدی و جناب فرزادنیا بنده قبل ترها انسانهای شریفی را برای شما معرفی نمودم اما استفاده نکردید واقعا این چور کسان خاموش میمونند.کسانی را داریم که میتوانید بهتر ازشون بهره ببرید.حیف و صد حیف که نه میتوانم نام ببرم و نه اینکه حضورا باهاتون صحبت کنم ولی همین رو بگم که برخی جوان در روستا داریم که حمایت یک تولیت آستان بزرگ پشتشونه و چه بالاتر از این افراد.

    • سلام
      من متوجه منظور شما هستم و باید به عرضتون برسانم که ایشون دعوت بودن ولی متاسفانه نتونستن در جلسه حضور داشته باشند و در مورد اون تولیت آستان …. هم من در جریان هستم
      به هر حال ایشون دعوت بودن و بنا به دلایل خودشون نتونستن حضور پیدا کنند
      موفق و پیروز باشید

  2. سلام وجدانا ما توولات قاری کم نداریما؟قابل توجه برگزارکنندگان جلسه

دیدگاه بسته شده اند