دریافت لوح زرین از مسئولان فرهنگی کشور / تصویر

  • توسط
  • مرداد ۱, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است
ارتباط مناسب با حوزه های مختلف علی الخصوص رسانه ها ، تسلط‌ بر تکنیکهای‌ روابط عمومی و تسلط‌ بر کارهای‌رسانه‌ های‌ گروهی‌ و فراگیری‌ فنون‌ تشویق‌ ، احساس‌ وفاداری‌ و صداقت‌ به‌ استانداردهای‌ حرفه‌ ای ،درک مشکلات و نقاط مثبت و منفی سازمان و ارائه راهکارهای مفید و خلاقیت و نوآوری که موجب تحقق اصل تمایز در روابط عمومی می شود از جمله شاخص هایی است که بنوی موفق به نمره عالی طی یک سال و دو ماه گذشته شده است.
طی مراسمی در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور سرآمدان روابط عمومی کشور معرفی و از آنها تجلیل بعمل آمد .

به گزارش سوک ؛ ایوب بنوی رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس لوح زرین خود را از هیات داوران و مسوولان فرهنگی کشور دریافت کرد.

با حضور شماری از مسئولان فرهنگی از ۱۵ روابط عمومی مشهور به سرآمدی  و چهار مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی در مرکز همایش های کتابخانه ملی قدردانی شد.

دبیر همایش قدردانی از سرآمدان روابط عمومی کشور همچنین با بیان اینکه ۱۵ روابط عمومی سرآمد، پس از انجام ممیزی توسط ممیزان حرفه ای و متخصص انتخاب شده اند گفت:در این مراسم علاوه بر قرائت پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی  تعدادی از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان، اساتید دانشگاه و علوم ارتباطات به ایراد سخنرانی پرداختند.

هوشمند سفیدی دست اندرکاران روابط عمومی سه معیار سرآمدی شامل رهبری و راهبرد، فرآیند گرایی و نتیجه گرایی را معرفی و مدل سرآمدی را مدلی جامع برای ارزیابی روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: در این مدل، با هشت معیار اصلی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی ها از لحاظ ساختاری، نیروی انسانی، منابع فیزیکی، مادی و لجستیکی و کارآمدی مورد سنجش قرار می گیرند و به آنها «گزارش آسیب شناسی» و راهکارهای بهبود ارائه می شود.

دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی افزود: در این مسئله، نباید از کنار ضعف بعضی از روابط عمومی ها بویژه در نظام بانکی که به دلیل عدم سرعت عمل مناسب در شفاف سازی و پاسخگویی، زمینه سوءاستفاده را به منتقدان دولت داد، به سادگی گذشت.

وی مدل سرآمدی روابط عمومی که مبتنی بر نظریه تعالی سازمانی و استفاده از کلیه نظریات مرتبط با برتری در روابط عمومی است، الگویی جامع دانست که توسط صاحبنظران روابط عمومی کشور ارائه و قابل استفاده در جهان است.

دبیر پنجمین آیین سرآمدان روابط عمومی، راه برون رفت از کاستی های اطلاع رسانی و غلبه بر ضعف ساختاری و عملکرد روابط عمومی ها را استفاده از الگوی مذکور دانست و گفت: مدیران ارشد باید از شکل گیری این نوع روابط عمومی در سازمان ها حمایت کنند تا امکان استقرار مدلی از روابط عمومی که همه مخاطبان را ذینفع تلقی می کند و پاسخگویی به آنان و جلب رضایتشان را راهبرد خود می داند، فراهم شود.

بنوی که در دوم خرداد ماه سال گذشته و با حکم رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، به عنوان رئیس روابط عمومی این سازمان منصوب شده بود توانست در طی یک سال و دو ماه گذشته موفقیت های خوبی را در سطح ملی و در بین روابط عمومی های شرکت های نفتی بدست آورد.

وی که موفق شد در بیست و پنج آبان ماه سال گذشته به عنوان نماینده روابط عمومی شرکت های تابعه وزارت نفت مستقر در جنوب کشور انتخاب شود فعالیت های درخور توجهی در این حوزه انجام داد که از دید مدیران بالادستی صنعت نفت پنهان نماند.

بنوی که سابقه مسئولیت در بسیج کارکنان صنعت نفت کشور را در کارنامه دارد از جمله نیروی انسانی حاذق و توانایی است که می تواند در آینده سهم بیشتری در مدیریت کلان صنعت نفت را به عهده گیرد.

ارتباط مناسب با حوزه های مختلف علی الخصوص رسانه ها ،  تسلط‌ بر تکنیکهای‌ روابط عمومی و فعالیت های رسانه‌ های‌ گروهی‌ ، احساس‌ وفاداری‌ و صداقت‌ به‌ استانداردهای‌ حرفه‌ ای ، درک مشکلات و نقاط مثبت و منفی سازمان و ارائه راهکارهای مفید و خلاقیت و نوآوری که موجب تحقق اصل تمایز در روابط عمومی می شود از جمله شاخص هایی است که بنوی موفق به اخذ نمره عالی طی یک سال و دو ماه گذشته شده است.

قبلی «
بعدی »