تعطیلی ادارات قم با رسیدن دمای هوا به ۵۰ درجه

  • توسط
  • تیر ۳۱, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است
محسن اروجی چهارشنبه شب در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در سال ۹۵ که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ریزگردها هر ساله استان قم را مورد تاثیر خود قرار می‌دهد، اظهار کرد: باید برای مقابله با این مشکل برنامه بلند مدتی در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تاکید بر اینکه مسؤولان استانی باید در حوزه مدیریت بحران حرکتی منسجم داشته باشند، اضافه کرد: بهره‌برداری جامع از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات استان قم را رفع کند.
وی از افزایش دمای استان قم در ماه جاری یاد کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها در صورت رسیدن دمای هوای استان قم به ۵۰ درجه و صلاحدید مسؤولان استانی ادارات باید تعطیل شود.
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه این جلسه به ایراد سخن پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و میزان آلودگی سلامت مردم در خطر است و مسؤولان باید نسبت به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.
محمد گلفشان با اشاره به اینکه رفع مشکل آلودگی هوا نیازمند برنامه‌ریزی بلند مدت است، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری مقدمات آغاز برنامه‌های بلند مدت در دستور کار قرار گیرد.
قبلی «
بعدی »