جام شهدا با پیروزی تیم شهید عالی زاده آغاز شد + تصاویر

به گزارش تیتر اول بنه گز از سری مسابقات فوتسال جام  شهدا دو تیم شهید عالی زاده و شهید غلامحسین حیدری در مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این تیم شهید عالیزاده بود که توانست با نتیجه ۲ به ۱ حریف خود را شکست دهد .

گل های این دیدار را برای تیم شهید عالیزاده عبدالحسین کرمی (۲ گل) و تنها گل تیم شهید غلامحسین عالیزاده را حسین بیدار به ثمر رساندند .

نام همه تیم ها در این دوره از مسابقات به نام شهدای بنه گز مزین می باشد .

امشب در دومین دیدار از این مسابقات از ساعت ۲۲ تیم شهید جهانبخش جعفری با سرپرستی علی عالی پور به مصاف تیم شهید پرویز پور حمزه با سرپرستی اویس کرمی خواهد رفت .

 

_MG_0018 _MG_0033 _MG_0040 _MG_0046 _MG_0063 _MG_0111 _MG_0116

قبلی «
بعدی »

5 دیدگاه ها

  1. برادر ناصر داور بوده که سایت ورزشی دوباره فعال شده چرا از پیشکسوتان چیزی ننوشتین گفتم سایت شخصی است

    • سلام
      بنده در امر داوری تجربه یا تخصصی ندارم که در اون بحث وارد بشم ، البته الارغم میل باطنیم به خاطر لطفی که دوستان به بنده داشتن و خواستن که در کنار مجموعه برگزار کننده مسابقات باشم در خدمت اون دوستان هستم ، در بحث پوشش ندادن مسابقات البته سری دوم مسابقات پیشکسوتان من با همون دوستان برگزار کننده مسابقه صحبت های خودم رو کرده بودم و دلیل نبودم در اون برنامه برای عزیزان مشخصه
      صرفا جهت احترام به جنابعالی پاسخ سوالتون رو دادم و مطمئنا دیگه در این مورد به کسی پاسخگو نخواهم بود
      با تشکر

  2. ایمان اموزگار به ما قول داده که تیم رو قهرمان می کنه

  3. .باعرض سلام وخسته نباشيد.يه تشكرويژه ميكنم از مسئولين برگزاري مسابقات كه باتمام گرفتاريهاي خود جامي رو به نام وياد شهيدان روستاي عزيزمان برگزار كردندكه اگراين شهداي عزيز نبودند الان ماشاهد همچين ارامش واسايشي نبوديم.انشالله هميشه در روستاي عزيزمان شاهد همچين كارهاي فرهنگي وورزشي باشيم تا سبب شادابي ونشاط در بين جوانان گردد.ازاقايان محمد حيدري ،هادي كرمي واقاي پولادي واقاي احمدي هم تشكر ويژه ميكنم كه دراين مدت كارهاي بسياري انجام دادند.من الله التوفيق

  4. مبارک بچه های بهمنی

دیدگاه بسته شده اند