بیانیه جوانان انقلابی مسجد النبي (ص) بنه گزبه مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

گویی روز قدس همان خط بطلانیست بر قرن ها تفرقه و جدایی در امت اسلام، با دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) این روز آمده است تا وحدت و انسجام اسلامی مقابل زور گویان عرصه جهانی را تضمین کند.

*هر ساله راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در نقطه نقطه این کره خاکی، نمایش بیداری تمام ملت های آزاده و تزریق خون تازه ای در رگ های خط مقاومت اسلامی و انقلابی است.

*امسال روز جهانی قدس اهمیت بیشتری پیدا کرده است زیرا در توطئه ای خطرناک، استکبار جهانی در راس آن امریکا و رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی با همکاری جبهه ارتجاع در منطقه تلاش دارند محور مقاومت اسلامی را تضعیف کنند.

*هر ناظر بی طرفی با نگاه به اوضاع سوریه، عراق، یمن، افغانستان، فلسطین و دیگر بلاد اسلامی در می یابد، آنچه امروز به اسم دموکراسی و حقوق بشر جریان دارد، کلاهی ست بزرگ بر سر تاریخ و دروغی مضحک برای فریفتن افکار اعوجاج جهانی، از این رو می طلبد امت اسلام با حضور خود این دسیسه ها را برچیند.

*افکار عمومی به خوبی می داند جنگ، فساد و کشتار نیابتی گروه ها، جریان های تکفیری و وهابی در ممالک اسلامی، حلقه های به هم پیوسته و سلسله توطئه های طراحی شده در فرماندهی پشت صحنه صهیونیست نژاد پرست و سفاک یهود است، رژیمی که اهرم های قدرت جهانی، کانون فرمانروایی امریکا و اتحادیه اروپا را در چنگال خود دارد.

*ما در این روز سیاست های خصمانه، فشارها، تحریم ها، تهدیدها، جنگ روانی و تبلیغاتی همه جانبه و مستمر علیه ایران اسلامی و مردم مومن و انقلابی کشورمان که نشان دهنده ی استیصال و انفعال آنها در برابر گفتمان و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی است را محکوم می کنیم.

*در پایان ما *جوانان انقلابی مسجد النبي (ص) در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در روز جمعه، همگام با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کرده و با مشت های گره کرده شعار ” *مرگ بر آمریکا* ” و ” *مرگ بر اسراییل* ” سر می دهیم.

*همچنین از آحاد مردم حق طلب و روزه دار دعوت می نماییم با حضور پر صلابت خود در این راهپیمایی لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و سگ نگهبانش رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان خط مقاومت اسلامی علی الخصوص رزمندگان فلسطینی باشند.

جوانان انقلابی مسجد النبي (ص) بنه گز

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. برای کوری چشم دشمنان اسلام ، جوانان مسجدالنبی محله بهمنی.

دیدگاه بسته شده اند