مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد: به ۶ هزار حامی ایتام نیاز داریم/ کمک ۲ میلیاردی بوشهری‎ها در نیمه اول رمضان

  • توسط
  • تیر ۱, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

خلیج فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: در استان بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم و غیریتیم(طرح محسنین) مشمول طرح اکرام ایتام می‌شوند.

به گزارش «خلیج فارس»؛ احمد لطفی در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: هفته اکرام ایتام از ۱۵ رمضان همزمان با میلاد امام حسن(ع) به صورت گسترده در سراسر استان آغاز خواهد شد و تا پایان ۲۱ رمضان همزمان با شهادت امام علی(ع) ادامه دارد.

وی بیان کرد: در استان بوشهر بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم و غیریتیم (طرح محسنین) مشمول طرح اکرام ایتام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم و غیریتیم مشمول طرح اکرام ایتام در استان بوشهر می‌شوند.

لطفی بیان کرد: در حال حاضر به ۶ هزار حامی ایتام نیاز داریم که امیدواریم در ماه رمضان با همت خیرین و اهالی رسانه این میزان حامی رو محقق کنیم ضمن اینکه در سایر ایام سال نیز پذیرای خیرین خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در بیش از ۶ نقطه استان بوشهر پایگاه‌های ثابت و سیار طرح اکرام ایتام مستقر خواهد شد که شامل حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، مصلای نماز جمعه، فاز ۹ پارس جنوبی و شهرهای دیلم، امام حسن(ع) و منطقه نفتی بهرگان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد در ماه رمضان گفت: طرح مفتاح‌الجنة برای دیدار مسؤولان از وضعیت خانوارهای زیر پوشش، طرح سفره‌های اطعام ایتام و افطاری نیازمندان، از جمله طرح‌های کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان است.

لطفی بیان داشت: در ۱۰ روز ابتدای ماه مبارک رمضان ۲ میلیارد تومان از محل اجرای برنامه‌های مختلف حمایت از نیازمندان، جذب منابع برای امداد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طرح شفا برای حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، طرح کوثر برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش است که در این طرح یک هزار و ۵۰۰ نفر زیر پوشش داریم که آماده دریافت جهیزیه هستند، نیز از دیگر طرح‌های کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: طرح رضوان برای تأمین مسکن مناسب و نوسازی واحدهای مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد است و سال گذشته ۶ میلیارد تومان اعتبار دولتی و امدادی برای نوسازی واحدهای مسکونی هزینه کردیم که ۳۰ درصد از این اعتبار با حمایت خیرین تأمین شد.

قبلی «
بعدی »