خانه ریاضیات با حضور اولیاء ریاضی آموزان تشکیل جلسه داد + عکس

به منظور آماده سازی نوجوانان و جوانان شهرستان تنگستان برای تحقق اهداف فرهنگی آموزشی و با عنايت به لزوم ارتقاء کيفيت آموزش رياضي و ﺑﻬبود روشها و انجام پژوهش های علمی کاربردی جهت ارتقاء دانش رياضی و استفاده ﺑﻬينه از توانمندي های جوانان، در تاریخ چهارشنبه ۸ اردیبهشت سال جاری خانه ریاضیات تنگستان در شهر اهرم افتتاح شد.
از جمله اهداف مهم خانه اشاعه دانش رياضی و ايجاد بستر مناسبی برای مسائل مختلف علوم رياضی از طريق کارگاه ها، همایش ها و مسابقات می باشد. هدف اصلی خانه عمومی کردن رياضيات، آشنايي جوانان و نوجوانان با تاريخ رياضی و کاربردهای رياضيات و نيز گسترش فرهنگ صحیح یادگیری و پژوهش گروهی در ميان آنان است.
لذا در این راستا خانه برای مخاطبین خود از سنین پیش دبستانی تا سال ششم دوره ابتدایی دوره های آموزش ریاضی از طریق بازی و ریاضی را طراحی کرده است. هدف از این کلاس ها آموزش یادگیری مفاهیم ریاضی از طریق بازی و یادگیری هنر حل مسئله برای مخاطبین می باشد. لذا در این راستا این دوره ها برای مخاطبین پیش دبستانی، سال اول و دوم ابتدایی در کتابخانه عمومی روستا جهت برگزاری برنامه ریزی شده است. که اولین جلسه توجیهی با اولیاء ریاضی آموزان در محل کتابخانه عمومی بنه گز برگزار شد. لازم به توضیح است که خانه در آینده برای سایر پایه های ابتدایی نیز دوره هایی را با رویکرد آموزش هنر حل مسئله برگزار خواهد کرد.

شماره های تماس با خانه ریاضیات در بنه گز به ترتیب زیر می باشد :

۰۹۳۷۳۰۳۰۸۷۹

۰۹۱۰۷۱۰۸۰۶۱

۰۹۱۰۷۱۰۱۸۳۶

IMG-20160526-WA0002 IMG-20160526-WA0005 IMG-20160526-WA0012

 

قبلی «
بعدی »

3 دیدگاه ها

  1. با ارزوی موفقیت برای همگی دانش اموزان

  2. با سلام
    بنده نیز به نوبه خودم از زحمات برادر ارزشمندم جناب علی دلبوت تشکر و قدردانی می کنم .

  3. سلام.جا دارد از زحمات آقای دلبوت و دلسوزی ایشان به روستا،تشکر و قدردانی کرد

دیدگاه بسته شده اند