معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: افزایش کیفیت خدمات درمانی در استان بوشهر/ بهسازی فضاهای بهداشتی

  • توسط
  • خرداد ۵, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی درمانی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح تحول سلامت یکی از اقدامات بسیار خوب دولت یازدهم در عرصه بهداشت و درمان بوده است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم طرح تحول سلامت در افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بیان کرد: افزایش میزان رضایت‌مندی مردم یکی از مهمترین دستاوردهای طرح تحول سلامت بوده است.

خواجه‌ئیان افزود: یکی از کارهای خوبی که در سطح استان در راستای افزایش رضایتمندی مردم در حال اجرا است ارتقا سطح بهداشت و درمان استان است که تاکنون کارهایی در این خصوص صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ساخت، نوسازی و بهسازی مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت این استان در دست اجرا است، تصریح کرد: اجرای این طرح های در راستای طرح تحول نظام سلامت است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی تعداد زیادی از این پروژه‌ها در سطح استان به پایان رسیده و تعدادی نیز در دست اجرا است که با بهره برداری کامل از این پروژه ها تحول عمده ای در سطح استان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت‌مندی مردم است، ادامه داد: از زمان اجرا تاکنون اعتماد مردم به مراکز درمانی دولتی و بیمارستان‌ها افزایش یافته که این موضوع نشان از رضایت مندی مردم به اجرای طرح است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر ارایه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به مردم اظهار کرد: مردم شایسته بهترین‌ها هستند و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است تا با بهسازی فضاهای فیزیکی، تأمین تجهیزات پزشکی و جذب کادر مجرب، خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی به شهروندان ارایه دهد.

قبلی «
بعدی »