محسن رضایی جزئیات وضعیت فعلی حلب و نحوه تجهیز تروریست‌ها را افشا کرد

  • توسط
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است
 محسن رضایی طی یادداشتی جزئیاتی از وضعیت فعلی شهر حلب و نحوه تجهیز تسلیحاتی، لجستیکی و اطلاعاتی تروریست‌های تکفیری را افشا کرد.
محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران مقدس، از اضافه شدن ژنرال‌هایی از ایالات‌متحده آمریکا، ترکیه و عربستان در صف تروریست‌های داعشی خبر داد و نتیجه این عملیات مشترک را حادثه خان طومان دانست.
در این یادداشت آمده است:
در حلب ، ارتش تركيه و عربستان با پول‌های قطری و تسليحات آمریکایی در حمايت از جبهه النصره و جيش الفتح و ساير گروه‌های تکفیری کاملاً فعال هستند . آن‌ها مدت بيش از پنج سال است که امنيت و آرامش را از مردم سوريه ربوده و ناامنی را در منطقه گسترش داده‌اند .
 اسلحه ، مهمات ، پول و غذا از مرزهای جنوبی و از بندر اسكندرون تركيه به دست آن‌ها می‌رسد. همچنین از طريق کشتی از عربستان و قطر به آن‌ها کمک می‌شود .
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و درواقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند.اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. در واقع حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است.
در مقابل آن‌ها، ارتش سوريه تنها با کمک مستشاران ایرانی در حال مقاومت است . حمایت‌های روسیه مدت کمی یعنی مدت شش ماه انجام شد و بعداً هم عمدتاً به كشور خود برگشتند، ولی خدای متعال پشتيبان مظلوم است و پیروزی از آن ملت و دولت سوريه و جبهه مقاومت خواهد بود.
قبلی «
بعدی »