کشف محموله بزرگ قاچاق در آب‌های بوشهر‌

  • توسط
  • اردیبهشت ۳, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق د‌ر آب‌های استان بوشهر خبر داد و افزود: لنج‌باری که از دبی بارگیری شده بود قصد داشت انواع گوشی تلفن همراه، تلویزیون، پوشاک، کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی را به صورت قاچاق وارد بازار کند.

به گزارش تیتر اول به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار قلندر لشکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مقابله با قاچاق از برنامه‌های مهم دریابانی است اظهار داشت: در این راستا ضمن استفاده از تجهیزات مدرن از گشت‌های دریایی و تکاوران این نیرو  بهره‌برداری می‌شود.

وی از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق د‌ر آب‌های استان بوشهر خبر داد و افزود: لنج باری که از دبی بارگیری شده بود  قصد داشت انواع گوشی تلفن همراه، تلویزیون، پوشاک، کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی را به صورت قاچاق وارد بازار کند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ارزش کالاهای قاچاق یاد شده را ۱۹ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: با توقیف این شناور ۲۷ هزار و ۵۹۰ گوشی تلفن همراه، ۴ هزار و ۷۲۵ دستگاه تبلت و لپ تاپ، ۲۰۰ دستگاه تلویزیون ال.‌ای.‌دی، ۱۳ کارتن لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، پوشاک، کفش، عینک آفتابی، چای، شربت، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مقداری کالاهای دیگر کشف و ضبط شد.

لشکری با بیان اینکه چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند افزود: مقابله با قاچاقچیان و باندهای قاچاق از اولویت‌های امسال دریابانی استان بوشهر است.

وی با تاکید بر حمایت تولیدات داخلی و مقابله با اقتصاد غیرمجاز و پنهان افزود: در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از تولیدات داخلی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت برنامه‌های دریابانی قرار دارد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه این دریابانی بر پهنه آب‌های خلیج فارس در استان بوشهر اشرافیت کامل دارد تاکید کرد: هیچ شناور متخلفی نمی‌تواند اقداماتی خود را در تخریب اقتصاد کشور در انتقال کالاهای قاچاق عملیاتی کند چراکه ماموران دریابانی با گشت‌های دریایی تمام مناطق خلیج فارس را زیرپوشش دارند.

قبلی «
بعدی »