وزیر اطلاعات:دسیسه تروریست‌ها خنثی شد

  • توسط
  • اردیبهشت ۱, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

وزیر اطلاعات با اشاره خنثی‌‌سازی ‌توطئه‌های دشمنان به وسیله فرزندان غیور ایران اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: ‌در چند روز گذشته دسیسه تروریست‌ها برای انفجار در یکی از مراکز جمعیتی کشور خنثی شد.

حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی در جریان بیست و ششمین سفر استانی هیئت دولت به استان سمنان در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان دامغان در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) این شهرستان اظهار داشت: امروز مردم منطقه و حتی ساکنان قلب اروپا ناامنی را با تمام وجود احساس می‌کنند اما مردم کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و اقتدار نظام از نعمت امنیتی بی بدیل برخوردار هستند.

وزیر اطلاعات دولت یازدهم اضافه کرد: امنیت موجود در شرایطی است که دشمنان تمام تلاش خود را برای ناامن کردن کشور ما به‌کار بسته‌اند اما توطئه‌های آنان به وسیله فرزندان غیور ایران اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی می‌شود همان‌گونه در چند روز گذشته دسیسه تروریست‌ها برای انفجار در یکی از مراکز جمعیتی کشور خنثی شد.

وی آرامش و امنیت کشور را مطلوب اسلام و نظام اسلامی برشمرد و افزود: بستر رشد معنوی، اقتصادی، اجتماعی در چنین جامعه‌ای مهیا می‌شود، همانا سرچشمه‌های خیر و برکت در جامعه‌ای آکنده از امنیت تبلور می‌یابد.

علوی انتخابات هفتم اسفند‌ماه را یکی از بهترین انتخابات‌های تاریخ انقلاب از منظر امنیتی عنوان کرد و گفت: در این حماسه مردمی فضایی رقابتی پرشور و پرنشاط اما به دور از التهاب و تنش در کشور حکم‌فرما بود و رویکرد وزارت اطلاعات نیز مدیریت و برخورد با هرگونه التهاب‌آفرینی، تخریب و ایجاد تنش از سوی هرگروه یا جناح سیاسی بوده است.

وزیر اطلاعات تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را هدف اصلی راهبرد اقتصادی دولت عنوان و خاطر‌نشان کرد: گام‌های متعددی در زمینه تحقق منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی برداشته شده که نتیجه دادن آن نیازمند زمان و وجود امنیت فیزیکی و روانی در فضای کشور است.

قبلی «
بعدی »