شهردار «بنک» با ضرب و شتم ارباب رجوع به کما رفت

  • توسط
  • فروردین ۳۰, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

حسين صفايي شهردار بنك در محل كار خود مورد كتك کاري دو ارباب رجوع قرار گرفت و بر اثر ضربه هاي وارد شده به سرش بيهوش و در بيمارستان امام خميني(ره) كنگان بستري شد.

به گزارش تیتر اول ؛ معاون شهرداري بنك با تاييد اين خبر گفت: حوالي ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه) دو جوان ۳۰ و ۳۲ ساله به شهرداري مراجعه و پس از برخورد لفظي تند با وی در سالن شهرداري، در حضور كاركنان و مراجعه كنندگان به حسین صفایی حمله ور و چندين ضربه مشت به سرش وارد كردند.

علي اكرمي در گفتگو با ایرنا افزود: به همراه شماري از كاركنان شهرداري براي جلوگيري از كتك كاري شهردار و پايان دادن به درگيري مداخله كرديم كه در نهايت ضاربان متواري شدند.

وي گفت: شهردار بنك بدليل وارد شدن ضربه به ناحيه سر بيهوش و به بيمارستان امام خميني (ره) كنگان اعزام شد و هم اكنون در کما می باشد.

معاون شهرداري بنك گفت: ضاربان، مدعي مالكيت زميني چند هكتاري در شهر بنك هستند كه طبق طرح جامع شهري داراي كاربري هاي متفاوت است.

اكرمي با تشكر از مردم فهيم بنك بدليل حضور در بيمارستان و دلجويي از شهردار گفت: اين اقدام از نظر مردم شهر بنك بشدت محكوم و مردم نيز از مسئولان مي خواهند با اين افراد هنجارشكن برخورد جدي و قانوني شود.

منبع : خلیج فارس

قبلی «
بعدی »