در پی تاخیر در پرداخت حقوق‎ها؛ کارگران «صدرا» بازهم اعتصاب کردند/ خبری از وعده معاون استاندار نشد

  • توسط
  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس: خبر می رسد مرحله جدیدی از اعتصاب کارگران وابسته به پیمانکاری های شرکت «صدرا» آغاز شده است.

در گفتگو با یکی از کارگران : در جریان اعتراضات صنفی و آرام بهمن ماه کارگران مقابل استانداری، حقیقی معاون سیاسی استاندار وعده داد که حقوق عقب افتاده آنها در سه فرصت هفته جاری، تا پایان بهمن و قبل از پایان سال پرداخت می شود.

به گفته وی، تاکنون فقط یک بخش از وعده معاون استاندار آن هم با تاخیر عملی شد و خبری از پرداختی به کارگران در آخر بهمن خبری نشد و در آستانه پایان سال، برنامه ای برای بخش سوم همان وعده توسط مسئولان صدرا ارائه نگردیده است.

به گفته وی، روز گذشته و امروز شماری از کارگران پیمانکاری های صدرا مقابل در این شرکت در جزیره (سکوساز) تجمع کرده که این موضوع منجر به اختلال در ورود سایر مجموعه گردید، ضمن اینکه مسئولی نیز برای توضیح درباره وضعیت حقوق عقب افتاده شان به میان آنها نیامده است.

این کارگران می گویند: حقوق آذر، دی و بهمن بدهکار هستند، ضمن اینکه در پایان سال مشخص نیست آیا حقوق اسفند و عیدی هم پرداخت شود یا خیر؟

شنیده می شود سردار دهقان وزیر دفاع و سردار عبدالهی رییس هیات مدیره به بوشهر سفر می کنند تا قرارداد واحدهای تعمیرات کشتی در صدرا برای کشور عراق را امضا کنند که گویا نشستی هم با استاندار خواهند داشت.

باید دید آیا این سفر و نشست استانداری می تواند قبل از پایان سال بخش دیگری از حقوق عقب افتاده کارگران شرکت صنایع دریایی شعبه بوشهر را زنده کند؟

قبلی «
بعدی »