استاندار بوشهر: استان بوشهر امنیتی مطلوب برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد

  • توسط
  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

مصطفی سالاری در نشست با سرمایه گذاران چینی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی برای سرمایه‌گذاری هستند و ما نیز حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران برای حضور در استان خواهیم داشت. وی تولید آبزیان را به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر دانست و اضافه کرد: میگوی استان بوشهر باکیفیت‌ترین میگو در کشور است و…

مصطفی سالاری
استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای امنیت مطلوب برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و فعالیت بخش خصوصی است.

به گزارش تیتر اول مصطفی سالاری در نشست با سرمایه گذاران چینی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی برای سرمایه‌گذاری هستند و ما نیز حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران برای حضور در استان خواهیم داشت.

وی تولید آبزیان را به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر دانست و اضافه کرد: میگوی استان بوشهر باکیفیت‌ترین میگو در کشور است و تولید ۶۰ درصد از میگوی در استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های استان است.

استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه استان در زمینه صید و صیادی و آبزی‌پروری در سطح ، خاطرنشان کرد: آبزی‌پروری از فرصت‌های مهم برای حضور سرمایه‌گذاران در استان بوشهر است.

وی همچنین با اشاره به فراهم بودن شرایط مناسب برای توسعه تولید ماهی در قفس در استان بوشهر، افزود: از جمله ظرفیت‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان، ایجاد زنجیره کامل از تولید خوراک آبزیان با تکنولوژی پیشرفته است.

سالاری یکی دیگر از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر را تولید گیاهان دارویی از جمله آلوئه‌ورا دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع فرآوری محصولات خرما نیز به صورت جدی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در کشور است، خاطرنشان کرد: باید با حضور بخش خصوصی سرمایه‌گذاری مناسب در زمینه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی صورت بگیرد.

استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر به عنوان قطب انرژی کشور در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نیز دارای ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری است و منطقه ویژه شمال استان نیز پذیرای سرمایه گذاران است.

وی به امنیت بالای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: این امنیت مناسب زمینه را برای اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این استان فراهم ساخته است و سرمایه‌گذاران خارجی مشکلی برای انتقال سرمایه خود به این استان ندارند.

منبع : مهر

قبلی «
بعدی »