شکارچی نوعروس‌های گناوه در گاوداری به دام افتاد

  • توسط
  • اسفند ۳, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

پسر ۱۸ساله در شهرستان دیر پس از شناسایی نوعروس‌ها در تالارهای عروسی، خود را مأمور اداره آب معرفی کرده و با ورود به خانه آنها، نقشه شومش را عملی می‌کرد.

به گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس ؛ اين جوان شيطان‌صفت با شكايت يك نوعروس در شهرستان دير استان بوشهر تحت تعقيب پليس قرار گرفت. شاكي گفت: شوهرم سر كار رفته بود و در خانه تنها بودم كه زنگ خانه را زدند. جواني خودش را مأمور اداره آب معرفي كرد و خواست كه كنتور را ببيند. من هم حرفش را باور و در را باز كردم اما او پس از ورود به حياط، خودش را به داخل خانه رساند و شروع به تهديد من كرد. او طلاهايم را دزديد و مي‌خواست مرا مورد آزار و اذيت قرار دهد اما با سر و صداي من ترسيد و از خانه فرار كرد.

زن جوان تنها قرباني مأمور قلابي نبود، چراكه چند زن جوان ديگر كه همگي نوعروس بودند با مراجعه به پليس شكايت‌هاي مشابهي را مطرح كردند. با توجه به حساسيت ماجرا، تيمي از مأموران زيرنظر دادستان شهر دير وارد عمل شدند و در بررسي‌هاي تخصصي موفق به شناسايي جوان شيطان‌صفت شدند. او كه در يك گاوداري در اطراف شهر مخفي شده بود، دستگير شد و در بازجويي‌ها به جرايم سياهش اعتراف كرد.

او گفت: با حضور در تالارهاي عروسي، نوعروس‌ها را شناسايي مي‌كردم و خانه‌شان را زيرنظر مي‌گرفتم. وقتي مرد خانه براي رفتن به سر كار خارج مي‌شد، مطمئن بودم كه زن جوان در خانه تنهاست و چون تازه ازدواج كرده بود، طلا همراه خود دارد. بعد زنگ در را مي‌زدم و با معرفي خودم به‌عنوان مأمور اداره آب، گاز يا برق وارد خانه مي‌شدم و علاوه بر سرقت طلا، نقشه‌ام را عملي مي‌كردم. به گفته درويشي، دادستان دير، متهم به محض ورود به خانه‌ طعمه‌هايش نقاب به‌صورت مي‌زد كه شناخته نشود. وي افزود: متهم به ۵فقره سرقت و ورود به عنف كه ۳سرقت موفق و ۲سرقت ناموفق بوده اعتراف كرد و مقداري از طلاهاي سرقتي از سوي جوان متجاوز در گاوداري كشف شد.

وی با بیان اینکه با اعتراف این متهم ۱۸ ساله به ۵ فقره سرقت ورود به عنف که ۳ سرقت موفق و ۲ سرقت ناموفق داشته است، گفت: وی با قرار قانونی در زندان به سر می‌برد.

این مقام قضایی به مردم توصیه کرد: مأموران آب‌رسانی، برق، مخابرات و گازرسانی را با کارت پرسنلی شناسایی کنید و به هنگام مشاهده موارد مشکوک از باز کردن در منزل خودداری و مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع دهید.

لازم به ذکر است از فرد متجاور مقداری طلا و جواهرات به سرقت رفته در گاوداری مذکور کشف شد.

قبلی «
بعدی »