افشاگریِ نماینده دشتستان/گناه من حرکت بر خطوط انقلاب و شهدا و رهبری است

  • توسط
  • بهمن ۱۸, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول به نقل از تنگستان نما : سیدمهدی موسوی نژاد در نشست علنی روز سه شنبه ۱۳بهمن ماه مجلس شورای اسلامی سخنان خود را همچون گذشته با قسمتی از وصیت نامه یکی دیگر از شهدای دشتستان بنام سیدحسن مهدیان از روستای بشیرآباد شهرستان دشتستان آغاز کرد.

وصیت این شهید بزرگوار این بود:« به برادرانم وصیت میکنم که سنگر مجدومدرسه را خالی نکنند و از جوانان میهن خواهش میکنم که هوشیار باشند و تحت تاثیر تهاجم شرق و غرب قرار نگیرند.»

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام دهه فجر به رهبر انقلاب و همه فجرآفرینان گزیده ای از سخنان امام خمینی (ره) را قرائت کرد که در زیر آورده شده است:

همه مديران و كارگزاران و رهبران و روحانيون نظام و حكومت عدل موظف‏اند كه با فقرا و مستمندان و پابرهنه ‏ها بيشتر حشر و نشر و جلسه و مراوده و معارفه و رفاقت داشته باشند تا متمكنين و مرفهين (صحیفه امام ج ۲۰ ص ۳۴۱)

خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار شوند. (صحیفه امام ج ۲۰ ص ۳۴۲)

نمایده مردم دشتستان در ادامه اظهار داشت: دولتمردان ،روسای قوا، نمایندگان،کارگزاران نظام، وزرا،استانداران،مدیران کل، شهرداران، مسئولین حکومتی و دولتی ، ۳۶ سال از انقلابمان می گذرد بیایید عملکردمان را مرور کنیم.

 

وی با بیان اینکه ولایت پذیری به تبعیت از ولایت فقط به شعاردادن نیست افزود: امروز ولایتمداری در عمل به فرامین ولی امر مسلمین است که امروز نیاز رهبر انقلاب شعارهای تو خالی نیست بلکه باید مو به مو فرمایشات رهبری که شامل رسیدگی به محرومین و مستضعفین و مبارزه با فساد ، تبعیض و بی عدالتی است رسیدگی به امور مردم ، رفع گرفتاریها و جلوگیری از اشرافی گری ، تجمل گرایی و مقابله جدی با دست اندازان به بینپت المال و پرهیز از رفتارهای متکبرانه و همچنین مردمی بودن مسئولان نظام است عمل کنیم که فقط با این روش شعار « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند » منیت پیدا میکند.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور اختلاس و بی رحمی به مردم محروم را در تضاد با روح انقلاب دانست وبیان داشت: بفرموده امام خمینی همه مسئولین به پشتوانه ملت احتیاج دارید واگر روزی از پشتیبانی آنها محروم شدید شما را کنار خواهند گذاشت.

وی خطاب به معاون رییس جمهور ابرازداشت: در جلسات متعدد درچندماه اخیر درخواست نگاه متفاوت به بودجه سال ۹۵ دشتستان را مطرح کرده ام که امیدوارم نگاه شما و همکارانتان به استان بوشهر و شهرستان دشتستان نسبت به قبل متفاوت تر شود.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد درتذکر به وزارت جهاد کشاورزی وصنعت معدن وتجارت بیان داشت: بی شک دشتستان قطب کشاورزی جنوب کشور است چون کیفیت صیفی جاتش عالی است واگر به خرمای کبکاب دشتستان توجه جدی شود خرمای اول خاور میانه است.

وی تصریح کرد: اگربخواهید وابستگی بودجه کشور به نقت را رهایی ببخشید بی شک باید خرمای اعلای کبکاب دشتستان را در یابید.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس درمورد هتک حرمت های این روزها درمورد شورای نگهبان گفت: این روزها هرکس سعی دارد تا با نگاه یک جانبه و فراقانونی نهاد محترم شورای نگهبان را که پاسدار قانون اساسی و سند میثاق ملی کشور میباشد مورد حمله و هتک حرمت قرار دهد و جایگاه رقیب اصل مهم قانون اساسی را در حدنگاه و رتبه بندی حزبی وجناحی قرار دهد.

وی تاکیدکرد: حمایت از نقش ارزنده شورای نگهبان بعنوان ناظر بی طرف انتخابات امری خداپسندانه و قانون مدارانه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به وزارت نفت و استاندار بوشهر اذعان داشت: حدود ۴ سال است که در جهت ایجاد فضا اشتغال زایی در دشتستان تلاشهای زیادی صورت گرفت و وزیر نفت در دولت قبل و کنونی متعهد اجرای پتروشیمی در دشتستان شد.

وی گفت: مقرر شد که دشتستان که از خط اتیلن غرب محروم است و هیچ استفاده ای از آن نمیکند از این فضا برای پتروشیمی استفاده کنند ولی تا کنون که ۱۱ ماه گذشته است مسئولین استانی زمین در اختیار مجموعه وزارت نفت نگذاشته اند.

نماینده مردم دشتستان در سخنی خطاب به مردم فهیم وبصیر دشتستان بیان داشت: در این ایام که کشتی انتخابات باردیگر بحرکت در امده است وگردباد حاصل از خروج شعور ملت انقلابی ایران در حال لرزه انداختن بر اندام نهیب شده مستکبران زمان میباشد عده ای با عدم رعایت قاعده بازی و انجام دسیسه های پنهان و اعمال تخریبی برعلیه اینجانب میباشند.

–     در روزهای گذشته که در حال انجام خدمت رسانی در خانه ملت بوده ام، با خبر شدم عده ای با تخریب بی سابقه و پخش شب نامه به انجام اعمال خارج از مدار تقوا بنده را مورد لطف و احسان خویش قرار دادند.

–    حال با تکیه بر ذات اقدس الهی و توجهات امام عصر(عج) و پشتوانه حمایت های بی دریغ مردم دشتستان و استان زرخیز بوشهر، قصد مطرح کردن سوالی را از شما مردم دیارم  دارم و آن اینکه گناه من چیست که باید مورد ظلم و ستم قرار بگیرم؟
–    از کدامین اموال عمومی تاراج کرده ام؟ یا کجا حق شما ضایع شده که فریاد بر نیاورده ام؟ در کدام صحنه اهانت به شما را تحمل کرده ام؟ از کدامین صندوق برای خودم دوختم که امروز باید مورد شماتت و سرزنش عده ای از خدا بی خبران قرار گیرم.

–    می دانم که گناه من حرکت بر خطوط انقلاب و شهدا و رهبری است، و خدمت صادقانه به مردم و مبارزه با جریان نفاق و فرصت طلب از دیدگاه کور و ابتر زالو صفتان است.

–    اگر اینگونه است بگذارید نیزه دار با نیزه تهمت بزند، شمشیردار با شمشیر افترا حمله ور شود، و کماندار با کمان حقد و حسد تیر بیفکند.

–    مردم بزرگوار و فهیم دشتستان بدانند به لطف خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ویژه شما اکنون در مجلس شورای اسلامی و هر وزارتخانه و ارگانی نام «« دشتستان بزرگ »» از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هر جا دیدید دشتستان و استان بوشهر مورد ظلم و تبعیض و بی عدالتی قرار گرفته، با تمام قدرت ایستادگی کردیم، و قطعاً خداوند یار و یاور جبهه حق و عدالتخواهی و مبارزه با زر و زور و تزویر خواهد بود.

–    کسانی که این روزها کمر همت بستند تا موسوی نژاد را از ادامه راه باز دارند، کسانی که با کمال ناجوانمردی در جبهه ای نابرابر، با تمام قوا با صلاح های تهمت و تخریب و پرونده سازی علیه خدمت گذار مردم دشتستان می جنگند؛ هرچند برنامه ریزان و سیاستگذاران این هجمه تخریبی را مردم خوب می شناسند. مردم شاهد تلاش این افراد برای ابطال انتخابات دشتستان بودند؛ مردم شاهد کینه توزی و پرونده سازی این افراد لجوج بودند.

قبلی «
بعدی »