آغاز به کار ششمین نمایشگاه الکترونیک،کامپیوتر و فناوری‌های نوین در بوشهر / تصاویر

  • توسط
  • بهمن ۹, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است
ششمین نمایشگاه الکترونیک،کامپیوتر و فناوری‌های نوین با عنوان «الکامپ خلیج فارس» در محل دائمی نمایشگاه‌های ‏بین المللی استان گشایش یافت‎ .

به گزارش تیتر اول به نقل از سوک ؛ نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر در آیین آغاز به کار این نمایشگاه گفت: هم اینک که دنیا به سمت جهان الکترونیک درحرکت است آشنا نبودن با این تکنولوژی به فرهنگ آسیب می رساند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: فناوری و اطلاعات نقش بسیار موثری در پیشرفت کشور دارند که باید با نگاهی دقیق وبرنامه ریزی مناسب در این ارتباط اقدام شود.

وی اظهارکرد: باید سعی شود که در دانشهای مختلف به خودکفایی و مرجعیت علمی دست پیدا کنیم وگرنه نه تنها در قاره آسیا بلکه در منطقه نیز عقب تر از بقیه خواهیم بود.

به نوشته ایرنا ؛ صفایی بوشهری ادامه داد: همچنین باید برای بومی سازی دانش تلاش و از ظرفیت های جوانان نیز استفاده مطلوب صورت گیرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: در هر استان یک کارگروه دولت الکترونیک تشکیل شده است که زیر مجموعه استانداری ها هستند.

سعید زرین فر افزود: یکی از گزینه های ارزشیابی مدیران دستگاه های اجرایی، میزان ورود کردن آنها به الکترونیک کردن امور دستگاه اجرایی است که در ارزیابی سالانه آنها لحاظ می شود.

وی اظهارکرد: دستگاههای اجرایی ملزم هستند خدمات خود را به صورت الکترونیک ارائه و معرفی کنند تا افراد به صورت شخصی و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان دسترسی داشته باشند.

زرین فر اضافه کرد: هم اینک ۱۲۷ خدمت در دفاتر پیشخوان دولت در استان بوشهر به صورت الکترونیک ارائه می شود که افراد به صورت مستقیم ویا مراجعه حضوری ازآنها استفاده می کنند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به صورت الکترونیک، زمینه ساز سلامت اداری است و در کنار ریزش برخی مشاغل، شغلهای جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان نیز گفت : در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و فناور و اداره‌های ‏دولتی توانمندی های خود را در زمینه خدمات الکترونیک را در۶۰ غرفه به نمایش گذاشته‌اند.‏

مهرداد ابراهیمی افزود: شرکت‌های سرویس دهنده اینترنت با تخفیف‌های ویژه در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ‏خدمات ارائه می‌کنند‎.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت هم در این آیین بهره گیری از ‏فناوری های نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را از جدید ترین متدهای کسب و کار در جهان عنوان کرد.‏

گرگانی اضافه کرد :برگزاری همایش‌های نماد اعتماد الکترونیکی و کسب وکار و تجارت الکترونیک از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه ‏است‎.

این نمایشگاه از امروز چهارشنبه تا نهم بهمن برپاست و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از آن بازدید کنند‎.

قبلی «
بعدی »