فروش اینترنت ADSL در استان بوشهر متوقف شد

  • توسط
  • بهمن ۷, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از توقف فروش اینترنت در ۶ استان خبر داد و کیفیت سرویس ارائه شده به مشترکان را از شاخص‌های تعیین شده، پائین‌تر اعلام کرد.

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از  سوک، غلامرضا داداش‌زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: در حال حاضر در ۶ استان کرمان، فارس، ایلام، بوشهر، هرمزگان و کردستان توقف فروش اینترنت، اعمال شده که مربوط به تمامی ارائه دهنده های اینترنت ADSL است.

وی تصریح کرد: در مواردی که کیفیت سرویس ارائه شده به مشترکان از شاخص‌های تعیین شده پائین‌تر باشد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مورد توقف فروش سرویس اپراتور تا زمان ارتقای پهنای باند اقدام می‌کند که در این راستا در مواقع اعمال توقف فروش یا مواردی که لازمه ارائه سرویس، انجام توسعه زیربنائی بخش ICT است، سرویس‌های دسترسی به باند پهن شامل Wimax، Wi-Fi، ۳G و ۴G به عنوان سرویس‌های جایگزین قابل استفاده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: با توجه به بسترهای ارتباطی موجود، توسعه آنها و تنوع پروانه‌های صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، در حال حاضر، دسترسی به سرویس اینترنت پرسرعت، بدون محدودیت در واگذاری برای متقاضیان فراهم شده است.

داداش‌زاده با اشاره به اینکه ظرفیت اپراتورهای فعلی ارائه‌دهنده سرویس اینترنت باند پهن، بسیار بالاتر از تعداد مشترکان آنها است، افزود: در استان تهران، شرکتهای خدمات انتقال داده‌ها (PAP) و شرکت مخابرات ایران، دو میلیون و ۱۷۰ هزار و ۵۷۱ پورت پرسرعت سیمی نصب کرده‌اند، در حالیکه تنها یک میلیون و ۶۸۶ هزار نفر متقاضی دریافت سرویس بوده و سرویس مورد نظر خود را دریافت کرده‌اند.

یه گفته وی، مشترکان درصورت مشاهده تخلف در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت، می‌توانند از طریق سامانه پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ و پایگاه اینترنتی www.۱۹۵.ir شکایات خود را ثبت کنند تا از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بررسی و پیگیری لازم انجام شود.

 

قبلی «
بعدی »