تعقیب و گریز باند سارقان مسلح در شهر بوشهر

  • توسط
  • دی ۱۳, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز : فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی سه روز گذشته دو باند سرقت در این شهرستان متلاشی و ۶ نفر سارق دستگیر شدند.

به گزارش «تیتر اول بنه گز»؛ سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده گفت: در طی سه روز گذشته مأموران کلانتری ۱۱شهر بوشهر یک باند سه‌نفره سارقین منزل را در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: این سارقین غیربومی هنگامی‌که در جریان تعقیب و گریز پلیس در محاصره پلیس قرار گفتند با مقاومت خود قصد فرار داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل نیروهای پلیس دستگیر شدند.

عرب‌زاده تصریح کرد: این سارقین تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه ازجمله ساعت مچی، طلا و جواهرات، وجه نقد و دلار از آن‌ها کشف‌ شده است.

این مقام انتظامی از دستگیری سه نفر سارق دیگر و کشف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و گوشی تلفن همراه خبر داد و اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ۲۰ نفر متخلف و رانندگان خودروهای مزاحم در خیابان ساحلی نیز دستگیر شده‌اند.

عرب‌زاده بیان کرد: کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری ۳۶ نفر اتباع خارجی بدون مجوز از دیگر نتایج این طرح بوده است.

منبع : خلیج فارس

قبلی «
بعدی »