کسب مقام بانوان بنه گزی در مسابقات بومی محلی تنگستان

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از پژواک تنگستان ، مسابقات بومی و محلی بانوان تنگستان به مناسبت روز روستا،سلامت خانواده و هفته تربیت بدنی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش روستایی تنگستان ، بسیج مرکز بهداشت و دهیاران روستاهای باغک جنوبی و شمالی،بنه گز،احمد آباد و قباکلکی و با حضور بخشدارمرکزی تنگستان ، رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی تنگستان ، سرپرست اداره ورزش و جوانان تنگستان ، رئیس هیئت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی استان و شهرستان تنگستان و جمعی از دهیاران روستاهای بخش مرکزی تنگستان ، در سالن ورزشی روستای باغک جنوبی برگزار گردید.
مرحله اول این مسابقات در رده تیراندازی در سالن شهید یگانه بنه گز و مرحله دوم این مسابقات در رده های طناب کشی،وسطو،هفت سنگ،دو سرعت در سالن ورزشی شهدای باغک تنگستان برگزار گردید.د

در پایان از تیم و افراد برتر در این مسابقات تقدیر بعمل آمد ، که در تیر اندازی تیم روستای باغک جنوبی ، در وسطو تیم احمد آباد اول شد و بنه گز دوم و در طناب کشی تیم بنه گز مقام اول را کسب نمودند .

همچنین در دو سرعت فاطمه طالبی از بنه گز مقام اول ، فاطمه رحیمی زاد مقام دوم و مروارید زنده بودی از قباکلکی مقام سوم را کسب نمودند .

IMG_0343

IMG_0336-620x400

IMG_0410

IMG_0349

قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه ها

  1. سلام.اول اینکه به جامعه ورزش بانوان روستاتبریک عرض می نمایم و در بعد اینکه انشاءا…ورزش در بین بانوان نهادینه شودو ورزشکاران بانوی بنه گزی روز به روز بر تعداد آنها افزوده گردد.

دیدگاه بسته شده اند