اتفاق نادر در فوتبال تنگستان / به دلیل عدم حضور داور در یکی از بازی های سوپر لیگ شهرستان تنگستان مسابقه برگزار نگردید

  • توسط
  • شهریور ۲۸, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز : در حالی که روز شنبه ۲۸ شهریور قرار بود یکی از مسابقات سوپر لیگ شهرستان تنگستان برگزار گردد ، بدلیل عدم حضور برگزار نگردید.

به گزارش پایگاه تیتر اول بنه گز به نقل از بیرمی : امروز بعد از ظهر درحالی که همه شرایط برای برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم دانش و ایرانجوان اهرم از سری مسابقات فوتبال سوپر لیگ تنگستان مهیا بود بدلیل مشخص نشدن تیم داوری و عدم حضور آنها در زمین مسابقه این بازی برگزار نشد.در حالی که تماشاگران با خرید بلیط حضور پرشور در ورزشگاه شهدای اهرم داشتند و دو تیم در راس ساعت مقر در زمین حضور داشتند ، ولی خبری از تیم داوری نبود و و بازی برگزار نشد.

از شواهد بر می آمد که پس از آنکه کمیته داوران شهرستان برای برگزاری بازی درخواست داور غیر بومی از سوی کمیته داوران استان نموده بود ولی متاسفانه بدلیل عدم پیگیری از سوی کمیته داوران شهرستان داوری برای این مسابقه تامین نشده بود.

این تعطیلی با اعتراض دو تیم حاضر در زمین و تماشاگران مواجه گردیده و دست اندرکاران دو تیم خصوصا تیم ایرانجوان متعقد بودند با توجه به اینکه چند بازیکن غیر بومی در تیم وجود دارد برای حضور در این بازی هزینه های را متقبل گردیده اند و تماشاگران هم با توجه به اینکه در گرمای هوا برای تماشای بازی این دو تیم آماده بودند به دلیل این اتفاق نادر از لذت بردن تماشای این بازی محروم ماندند.

نکته قابل توجه این بود که مسئول کمیته داوران خود در ماموریت کاری بسر می برد وهیچ گونه تمهیداتی برای حضور داوری غیر از داور بومی صورت نگرفت .

حال سوال اینجاست که مسئولین محترم کمیته داوران فوتبال تنگستان در قبال این اتفاق چه پاسخی خواهند داشت برای برگزاری یک بازی فوتبال از اولین شرایط برگزاری ، مشخص نمودن تیم داوری می باشد.

قبلی «
بعدی »