درخواست اسیر صعودی از حاکمان عربستان

  • توسط
  • شهریور ۲۶, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری المسیره فیلم ویدئویی کوتاهی از یک نظامی اسیر سعودی پخش کرد که وی ضمن معرفی خود، از حاکمان کشورش می‌خواهد هر چه زودتر به جنگ و کشتار علیه ملت یمن پایان دهند.

متن کامل سخنان این نظامی اسیر سعودی که پس از گفتن بسم الله الرحمن الرحیم و فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد(صلوات الله علیهم)خود را نماینده نظامیان اسیر سعودی در یمن معرفی می‌کند، به این شرح است:

اما بعد، نام من، ابراهیم عراج محمد حکمی،یگان خدمت، گردان چهارم تیپ اول منطقه جیزان، درجه نظامی، گروهبان شماره شناسایی:۱۰۵۰۴۲۱۶۱۷ من به نمایندگی از اسیرانی از ارتش عربستان صحبت می‌کنم و نکاتی را به استحضار می‌رسانم :

اولا: ما(اسرای سعودی) مراتب تقدیر و تشکر خود را از ارتش، کمیته‌های مردمی و ملت عزیز یمن ابراز می‌کنیم، ملت یمن از حقوق خود و میهن دفاع می‌کند. ملت یمن با وجود جنگی که علیه آنها به راه انداخته‌ایم، رفتارشان با ما، حسنه، انسانی و به بهترین نحو بوده است، و هر چیزی را که ما نیاز داشته‌ایم، تامین کرده‌اند و ما در میان آنها احساس غربت نکرده‌ایم،(رفتار انسان‌دوستانه و حسنه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به گونه‌ای است که)گویی ما برای دیدار با آنها و نه جنگ آمده‌ایم.

ثانیا: دوست دارم خطاب به ارتش عربستان، وزارت دفاع و تمام مسئولان سعودی اعلام کنم که این جنگ، هیچ نتیجه‌ای جز ویرانی و کشتار برادران یمنی ندارد، به ارتش سعودی اعلام می‌کنم هر آنچه را به شما برای توجیه این جنگ می‌گویند، باور نکنید، واقعیت غیر از آن چیزی است که به شما گفته می‌شود، این جنگ به روابط همجواری میان دو کشور خدشه وارد می‌کند.

ثالثا: به خانواده‌ و نزدیکانم اطمینان می‌دهم که حالم خدا رو شکر خوب است و از خداوند عالی عظیم مسئلت دارم که در آینده نزدیک، من و شما را در کنار هم قرار دهد.»

قبلی «
بعدی »