پیروزی خارج از خانه پرسپولیس بنه گز

به گزارش تیتر اول بنه گز از سری مسابقات لیگ برتر شهرستان تنگستان و در بخش مرکزی از ساعت ۱۷/۱۵ دقیقه دو تیم پرسپولیس بنه گز و استقلال اهرم در ورزشگاه شهدای اهرم به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس بنه گز توانست با انجام یک بازی قابل قبول با یک گل از سد میزبان خود بگذرد و دومین دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد .

در نیمه اول در حساسترین موقعیت موسی شمسی با خودخواهی به هم تیمی خود سروش چغادکی پاس نداد تا پرسپولیس نتواند در نیمه اول در حالی که یک بازی خوب و عموما یکطرفه را ارائه میداد به گل برسد ، اما در نیمه دوم در حالی که پرسپولیس به خاطر از دست دادن موقعیت های متعدد گلزنی در نیمه اول دچار افت روحیه شده بود و نمیتوانست دروازه حریف را باز کند علی عالی پور کاپیتان قرمز ها  بر روی توپ برگشتی شوت زیبایی را روانه دروازه استقلال اهرم کرد تا اولین و تنها گل این دیدار از خط دروازه بگذرد ، در ادامه پرسپولیسی ها در لاک دفاعی فرو رفتند و چشم به ضد حمله دوختند و استقلال اهرم با وجود خلق موقعیت های متعدد نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد .

قبلی «
بعدی »

21 دیدگاه ها

  1. برد شیرین سرخپوشان مبارک باد

  2. انهاییکه همیشه حس حسادت دارید پیام بفرسید امروز خاموش شده اید خدا صبرو تون بده

  3. برد شیرین تیم محمبوبم را به خودم وهمه دوستداران تیم پرسپولیس تبریک میگم

  4. اقای اشنا لطفا خودت رو با ما مقایسه نکن.فعلا باشورکی واحمداباد حال کن.خخخخخخخ

  5. مسول محترم سایت خبرهای مربوط به بازی پرس روخیلی زود میزنی ولی استقلال رو نه..بخاطر برادرات هست دیگه…هادیگه

    • سلام
      آره به خاطر برادرمه که میایم از بازی استقلال از بازیکن تا هوادار و از بازی عکس میگیریم ولی یه عکس دسته جمعی از پرسپولیس بنه گز نداریم بزاریم به عنوان تصویر شاخص و از لوگوی پرسپولیس تهران اسفاده می کنیم .
      البته هیچ منتی بر روی شانه هیچ تیمی نیست ما وظیفه ذاتی یک سایت که خبر رسانی هست رو انجام می دهیم
      در اینجا از همه پرسپولیسی ها به خاطر اینکه دوربین به موقع به دستمون نرسید تا از بازیشون تصویری ثبت کنیم عذرخواهی می کنم .
      با تشکر

  6. امیدوارم که پرس سعود نکنه

  7. اقای ص. خ شما بااین پریدنهای بعد بازیتون مارو به شک انداختید خیال کردیم که به لیگ استان سعود کردید.زشته نکن این کارو.اگه به جای ما داخل لیگ استان بودید چه میکردید..

  8. اقای احمدی از شما انتظار بیشتری میره با کوچکترین انتقاد یا حرف ……. از دیگران سریع واکنش منفی و تندی از خود بروز میدهد . همه میدونن شما فقط برا یپیشرفت روستا و انعکاس اخبار روستا دارین زحمت میکشین . دلیلی نداره خودتون رو ناراحت کنید. من به نوبه خودم از طرف تمامی مردم روستا از زحمات بدون چشمداشت شما تشکر میکنم و امیدوارم روزی برسه چه هوادار استقلال چه هوادارپیروزی و و چه هوادار کارگر از موفقیت تیم خود و تیمهای دیگر روستا خوشحال شوند. همه فقط به عشق بنه گز.

  9. تبریک به این پیروزی .لطفا زمان بازی ها رو اعلام کنید هم پرسپولیس و هم استقلال

  10. سلام. منم به نوبه خود برد پرسپولیس رو به هواداران بازیکنان کادرفنی ومرد رنج دیده پرسپولیس حاج علی فرزادنیا تبریک میگم امیدوارم خبرهای خوش تری از این تیم در راه باشد.یاعلی.ع.

  11. پرسپولیس ببازه ولی ششتقلال ببره…آقای قویدل صعود درسته نه سعود

  12. مدیریت محترم سایت لطفا برنامه بازیهای که تو استادیوم بنه گزبرگزار میشه رو.بزن دیگه

  13. سلام.برد پرسپولیس بنه گز را به همه مردم روستا علی الخصوص بازیکنان و کادر فنی و هواداران این باشگاه و به طور اخص به حاج علی فرزادنیا تبریک عرض می نمایم

  14. سلام اول جواب.آقای استقلالی روبدم شماازناراحتی که بازیکنانتون یکی یکی اومدن پرسپولیس آتیش گرفتین وحالا مجبورید دست به دعا بشید

  15. دوم تشکر وقدردانی ازآقای ن احمدی گل میکنم که اطلاع رسانی میکنه واین بردشیرین روبه همه ی پرسپولیسا تبریک عرض میکنم زنده باد پرسپولیس وپرسپولیسی

  16. اول اینکع غیر سجاد مصری هیشکدوم برای استقلال فیکس نبودن که سجاد هم بخاطر اینکه سر کار رفته رفته پرس نه از دل خودش.دوم که همین بازیکن ها رو استقلال قبلا از پرسپولیس خودش گرفته.سوم به نظرت این بازیکن ها با بازیکن های الان استقلال جایی در تیم دارن؟ چهارم و باز هم تاکید میکنم که از پرسپولیس خودش گرفته.ودر اخر خیلی مونده به استقلال و کارگر برسی

  17. دهبان لياقت مربيگرى تو تيم اتلتيكو مادريد رو داره

دیدگاه بسته شده اند