هفته پرحاشیه لژیونرهای ایرانی

  • توسط
  • شهریور ۲۴, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ های آسیایی، اروپایی و آمریکایی در این هفته به میدان رفتند.

قطر؛ ۳ نود دقیقه ای و یک اخراجی

محمد نوری: وی در اولین بازی رسمی خود برای تیم المسیمیر به میدان رفت و حضور ۹۰ دقیقه ای وی نشان از اعتماد سرمربی کروات این تیم به وی داشت. نوری که این بازی در پست غیرتخصصی خود و به عنوان وینگر چپ به میدان رفت با بدشانسی در اولین بازی به همراه تیمش در مقابل تیم قدرتمند السد قرار گرفت و شکست سنگین ۴ بر ۰ را متحمل شد.
پژمان منتظری و مجتبی جباری: مدافع ملی پوش فوتبال ایران که امسال به تیم الاهلی پیوسته است در اولین بازی رسمی خود برای این تیم ۹۰ دقیقه به میدان رفت، البته در این بازی مجتبی جباری، هافبک سال های پیش این تیم نیز ۹۰ دقیقه در میدان حاضر بود، در این بازی ایرانی ها به همراه باقی یارانشان در مقابل تیم الجیش قرار گرفتند و به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱ بر ۱ دست نیافتند.
آندرانیک تیموریان: کاپیتان این روزهای تیم ملی فوتبال ایران که در این فصل بازهم به لیگ ستارگان قطر بازگشته است در اولین بازی خود و تیمش یعنی ام صلال، در مقابل تیم الخور قرار گرفتند و توانستند در پایان با نتیجه ۲ بر ۰ پیروز این میدان شناخته شوند، تیموریان تا دقیقه ۸۰ در این بازی حضور داشت و سپس جای خود را به بازیکن دیگری داد.


اشکان دژاگه: هافبک کارآمد تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته به تیم العربی قطر پیوسته بود در اولین بازی این تیم در فصل جدید از ابتدا در میدان حضور داشت و العربی نیز در پایان نود دقیقه با نتیجه ۱ بر ۰ توانست بر تیم الوکره فائق آید، دژاگه که از زمان حضور خود در این تیم به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان محسوب می شود در دقیقه ۷۱ به دلیل خطا روی بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
مسعود شجاعی: این بازیکن تنها لژیونر قطری فوتبال ایران بود که در این هفته به میدان نرفت، البته دلیل آن نیز لغو شدن بازی تیم جدیدش یعنی الغرافه بوده است که قرار است در زمان دیگری برگزار شود.

روسیه؛ تنها ۵۸ دقیقه، حاصل حضور سه لژیونر

سردار آزمون: مهاجم گلزن تیم ملی و امید اصلی این روزهای کارلوس کی روش، این هفته در هفتمین بازی فصل جدید روسیه، برای تیم روستوف از ابتدا به میدان رفت و تا دقیقه ۵۸ بازی تیمش در مقابل حریف قدرتمندی به نام اسپارتاک مسکو در زمین حاضر بود، روستوفی ها در این بازی با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب حریف قدرتمندشان شدند.


علیرضا حقیقی: دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران که پس از حضور قرضی در تیم پنافیل پرتغال بازهم به باشگاه قبلی خود یعنی روبین کازان بازگشته است در بازی این تیم در مقابل لوکوموتیو مسکو نتوانست در زمین حاضر شود. این بازی را البته کازانی ها توانستند با نتیجه ۳ بر ۱ به سود خود به پایان برسانند.
سعید عزت الهی: هافبک تکنیکی و انزلی چی تیم فوتبال ایران که از تیم جوانان آتلتیکو مادرید به روستوف روسیه منتقل شد، در حالیکه امید زیادی به درخشش در مسابقات لیگ روسیه و تیم جدید خود داشت، به دلیل اشتباهی اداری در ثبت قرارداد خود بازی های این تیم را تا نیم فصل از دست داد و به همین دلیل نتوانست به همراه آزمون در اولین بازی خود برای روستوفی ها به میدان برود.

هلند؛ درخشش در اولین بازی

علیرضا جهانبخش: هافبک – مهاجم تیم های ملی امید و بزرگسالان که پس از دو فصل درخشش در تیم سابق خود و کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ دو هلند، این هفته در اولین بازی خود برای تیم جدیدش، یعنی آلکمار(که پنجمین بازی فصل خود را برگزار می کرد) به میدان رفت و توانست بازی قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد، آلکماری که در این بازی در مقابل تیم گریفشاپ به میدان رفته بود در نهایت توانست با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود. جهانبخش نیز که در این بازی در پست وینگر چپ در زمین حاضر بود ۵۹ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

 

آلمان؛ ستاره سپاهان و حضور ۴۵ دقیقه ای

احسان حاج صفی: ستاره سپاهانی ها که پس از حرف و حدیث های فراوان بالاخره از این تیم جدا شد و به آلمان رفت در اولین بازی خود برای تیم جدیدش یعنی اف سی وی فرانکفورت در نیمه دوم به میدان رفت ولی نتوانست تاثیری در باخت سه بر صفر تیمش در مقابل اینتراخت برانشوایگ داشته باشد و در نهایت اولین بازی وی و ششمین بازی تیمش با این شکست سنگین به پایان رسید.
دانیال داوری: یکی از دروازه بانان تیم ملی فوتبال در جام جهانی که پس از آن بازی ها دیگر به این تیم دعوت نشد تاکنون نتوانسته برای تیم جدیدش یعنی آرمینیا بیله فلد به میدان برود. بیله فلدی ها در ششمین بازی این فصل خود نتوانستند نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل در مقابل هیدنهایم به دست آورند.

یونان،؛ انصاری فرد همچنان در حسرت گل

کریم انصاری فرد: مهاجم فوتبال ایران این هفته توانست برای سومین بار در یک بازی رسمی برای تیم جدیدش به میدان برود، پانیونیوس یونان که این هفته و در سومین بازی خود در فصل جدید به مصاف یکی از قدرتمندترین تیم های یونان یعنی پاناتینایکوس رفت و توانست در نهایت با نتیجه یک بر صفر پیروز شود، این برد در حالی برای یاران انصاری فرد به دست آمد که آنها مدت ها بود نتوانسته بودند این تیم قدرتمند را شکست دهند. انصاری فرد نیز در دقایق آخر توانست در این بازی برای تیمش به میدان بیاید، البته مهمترین دلیل حضور کم این مهاجم، تاکتیک تدافعی سرمربی این تیم برای رویارویی با این حریف قدرتمند و البته حضور انصاری فرد، در دوبی برای گرفتن ویزا بود.

 

انگلیس؛ مصدومیت تنها نماینده

رضا قوچان نژاد: مهاجم ملی پوش فوتبال ایران که امسال پس از حضور قرضی در لیگ های قطر و کویت مجددا به جمع چارلتونی ها برگشته است بعد از مصدومیت در اولین بازی خود برای این تیم، هنوز به بهبودی دست نیافته بنابراین نمی تواند نه آنها و نه برای تیم ملی به میدان برود. چارلتون این هفته به مصاف تیم روترهام رفت و به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

چین؛ پورعلی گنجی، درخشان ولی ناکام

مرتضی پورعلی گنجی: در تساوی خارج از خانه تیانجین تدا مقابل جیانگ سو ساینتی ٩٠ دقیقه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. با تساوی در این بازی، طلسم پیروز نشدن تیانجین همچنان پابرجا ماند. تیانجین با آری هان ١٤ بازی است که طعم برد را نچشیده است.

آمریکا؛ صدرنشینی ونکونور با بیت آشور

مهرداد بیت آشور: مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی که هم اکنون در تیم ونکوور وایت کپس حضور دارد این هفته نیز مانند باقی بازی های تیمش حضور ۹۰ دقیقه ای داشت و در نهایت وی به همراه تیمشان توانستند با سه گل به پیروزی برسند و همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

 

منبع : ورزش سه

قبلی «
بعدی »