پیروزی مس کرمان مقابل ایرانجوان در دقیقه ۹۲

  • توسط
  • شهریور ۲۰, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش “تیتر اول بنه گز ” و به نقل از دی اسپورت ، از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز دو تیم مس کرمان و ایران جوان بوشهر در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در خاتمه با نتیجه سه بر دو به سود نارنجی پوشان مس کرمان خاتمه پذیرفت.

این دیدار که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و دو تیم در نیمه نخست با ارائه یک بازی کند با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند، اما بازی در نیمه دوم متفاوت‌تر و بهتر از بازی نیمه اول برگزار شد و در نهایت حاصل این بازی زیبا و مهیج رد و بدل شدن پنج گل برای دو تیم بود‌ که سهم مس کرمان سه گل و سهم ایرانجوان دو گل بود.

اما آغاز بازی در نیمه دوم با گلزنی دقیقه ۴۶ ایرانجوانی‌ها همراه بود، توپ ارسالی از میانه میدان را اویس کرد جهان با ضربه سر وارد دروازه ارشاد یوسفی کرد، این گل انگیزه مسی‌ها را برای برتری در این مسابقه دو چندان کرد و در ادامه شاگردان وینگو با آغاز حملات خود برای جبران گل خورده به سمت دروازه ایرانجوان حمله‌ور شدند.

در دقیقه ۵۲ توپ سرگردان داخل محوطه جریمه به مصطفی شجاعی رسید و مهاجم مس در حالی که خود را برای شوت زنی مهیا کرده بود با برخورد با مدافع ایرانجوان بر روی زمین سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را به نفع مسی‌ها اعلام کند.

در این صحنه در حالی که مصطفی شجاعی خواستار زدن پنالتی بود و از نیمکت تیم اجازه زدن این پنالتی را طلب کرد‌، احمد زنده‌روح پشت ضربه پنالتی ایستاد و با زدن ضربه بر خلاف برای حرکت دروازه‌بان ایرانجوان بازی را به نتیجه تساوی کشاند تا مس حداقل تا اینجای کار از شکست خانگی گریخته باشد.

بازی در ادامه کار به سود تیم میزبان در جریان بود و باز هم بر روی یکی از همین حملات بازیکنان ایرانجوان فرشید علوی هافبک مسی‌ها را سرنگون کردند تا داور به نشانه خطا در سوت خود بدمد.

بر روی این صحنه احمد‌رضا زنده‌روح با ارسال سانتری دقیق به دهانه دروازه مدافعان ایرانجوان را به اشتباه واداشت و این بازیکن ایرانجوان بود که به اشتباه دروازه خودی را فرو ریخت.

مس با این گل با حساب دو بر یک از حریفش پیش افتاد، ایرانجوانی‌ها که این نتیجه راضی نبودند با انجام یکی دو تغییر و تعویض حملاتی را بر روی دروازه مس تدارک دیدند تا اینکه باز هم توپ سرگردان ناشی از ارسال بلند اویس کرد جهان ‌در دقیقه ۷۷ به مهاجم این تیم رسید و این بازیکن هم بدون معطلی با شلیک شوتی سنگین دروازه مسی‌ها را برای دومین بار فرو ریخت‌.

این گل آب سردی بر پیکره مس و هوادارانش بود، زمان بازی در این دقایق برای نارنجی‌پوشان به سرعت سپری می‌شد و در سوی مقابل ایرانجوانی‌ها که با پشت سر گذاشتن هزاران کیلومترها خود را با اما و اگر‌های زیادی به کرمان رسانده بودند از این نتیجه در پوست خود نمی‌گنجیدند و این یک امتیاز را غنیمتی ارزشمندی برای خود می‌دانستند.

اما با همه این تفاسیر و اتفاقات این بازی یک گل ارزشمند و سه امتیاز دیگر داشت و درست در دقایق تلف شده نیمه دوم ‌در دقیقه ۹۲ کرنر ارسالی احمد زنده‌روح‌ به مستقیم و بدون برخورد با هیچ یک از بازیکنان مس و ایرانجوان وارد دروازه بوشهری‌ها شد تا زنده روح در روزی خاطره انگیزه به صورت مستقیم بر روی هر سه گل نارنجی‌پوشان تاثیر‌گذار باشد.

قبلی «
بعدی »