مرکز فرهنگی و هنری بنه‌گز تأسیس می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تیتر اول بنه‌گز، چهارمین جلسه هیئت‌مدیره موسسه توسعه اجتماعی بنه‌گز با دستور کار اجرای چند برنامه فرهنگی با حضور دهیار، رئیس شورای اسلامی، مسئول کتابخانه و اعضاء هیئت‌مدیره این موسسه در محل دهیاری تشکیل گردید.
نصراله وسینه، رئیس کارگروه فرهنگ و هنر موسسه ضمن ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری در بنه‌گز، وجود مرکز فرهنگی و هنری برای اجرای دوره‌های آموزشی و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری را ضروری دانست.
وی ادامه داد: برگزاری دوره آموزش عکاسی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نوشت‌افزار و جشن ویژه کودکان را از برنامه‌های فرهنگی در دست اقدام عنوان کرد که با مساعدت دهیاری و شورای اسلامی بنه‌گز در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.
دهیار بنه‌گز نیز بر ضرورت ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد و اظهار داشت: امور فرهنگی و هنری همواره از دغدغه‌های دهیاری و شورای اسلامی بنه‌گز بوده و در این راستا برنامه‌های متنوعی با تلاش دست‌اندرکاران فرهنگی روستا اجرایی شده است.
احمد جهان آراء همچنین در خصوص مرکز فرهنگی و هنری در بنه‌گز نیز بیان داشت: پیگیری‌های لازم برای کسب مجوز و تأمین فضای موردنیاز این مرکز را در دستور کار قرار می‌دهیم و با استعانت از خداوند متعال مرکز فرهنگی و هنری در بنه‌گز تأسیس خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: تأسیس مرکز فرهنگی هنری فضایی مناسب برای شکوفایی استعدادهای بالقوه فرهنگی و هنری فرزندان عزیزمان باشد.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت‌های موسسه ارائه گردید و عنوان شد: تاکنون چهار جلسه هیئت‌مدیره و دو جلسه کارگروه در موسسه توسعه پایدار اجتماعی برگزارشده و ۲۲ مصوبه داشته است که ۱۱ مصوبه اجرایی، ۵ مصوبه در حال انجام و ۶ مصوبه نیز اجرانشده است.

1

3

2

قبلی «
بعدی »

7 دیدگاه ها

  1. سلام مگه به جز فوتبال ولات ما رو چیز دیگه هم سرمایه گزاری میکنند از اول تیتر اول تا آخر فقط بحث فوتبال است چمن ساختیم رختکن ساختیم قبرستون درست کردیم دغدغه بزرگمو ن کارگراست چه خبر است مدرسه داره باز میشه مستخدم نداریم مدرسه ها بی روح کسی نمی پرسه چه خبر است

    • سلام
      اگر یه کم صبر میکردید اون خبرا رو هم میزدیم چون در هفته پیش رو جلسه شورای بهداشتی بنه گز برگزار خواهد شد و تصمیمات گرفته شده به عرض عموم خواهد رسید . اگر چیزی هم هست که به غیر از این چیزایی که تو سایت زدیم بفرمایید ما قصورمون رو جبران میکنیم .
      با تشکر

  2. چقدر جالبه که عکس ناصر حاتم تو این باند نیست.سایت شده باند بازی.خخخخ

    • سلام
      ما که ادعایی نداریم ، اگه کاری از دستمون بر بیاد انجام میدیم تا حالا هم بابت هیچ کاری از کسی پول نگرفتیم چون اصلا این جور کارا پول توش نیست ، شما اگه میتونی و توان و تحملش رو داری که دست به کارای عام المنفه بزنی کارایی که نباید حتی از کسی انتظار دستت درد نکن هم داشته باشی بسم الله بیا جلو هر وقت دلت خواست عکست رو میزنیم تو سایت ، ناصر احمدی هر جا کاری از دستش بر بیاد بدون توجه به حرف و طعنه دیگران کارش رو انجام میده با حرف های شما و امسال شما هم دلسرد نشده و نخواهم شد . از قدیم و ندیم گفتن ( از کوزه همان تراود که در اوست )

  3. درود بر مردان بزرگ و بخصوص ناصر خان ، مردان لحظه های سخت و خستگی ناپذر روستایمان.خداقوت

    «چـو ایـران نباشد تن من مـبـاد

    در این بوم و بر زنده یک تن مباد»

  4. جا داره یه تشکر و خسته نباشید جانانه بگم خدمت ادمین گل که واقعا داره بدون هیچ چشم داشتی زحمت میکشه و بدور از هرگونه جانب داری از اشخاص خاص اخرین خبرای مرتبط با روستا رو منعکس میکنه.
    برگزاری این جور جلسات خوبه ولی فک کنم چیزای واجب تری هم باشه که به شخصه دو مورد رو که چندوقتی میشه نظرمو به خودش جلب کرده و ترجیح میدم اینجا بیانش کنم رو خدمتتون عرض میکنم و امیدوارم ناصرخان بتونه این مطالب رو به گوش شورا و دهیاری ویاهرکس دیگه ای که دستش میرسه و میتونه کاری انجام بده برسونه:
    ۱)علت اینکه بهداری ولات ما تنها و صرفا تا ساعت یک مریض ویزیت میکنه و بعد از ساعت یک دیگه ویزیت نمیکنن چیه؟؟؟مگه بهداری ما با بهداری عالیشهر،چغادک و یاجاهای دیگه فرق میکنه؟؟؟تازه اونم بااین شرایط که دکتر توی خود بهداری سکونت داره و فک کنم وظیفش باشه که عصرهم مردم روستا رو ویزیت کنه(هرچند که فک کنم باید ۲۴ساعته مریضا رو ویزیت کنن)
    ۲)چیزی که واقعا من نمیفهممش اینکه چرا روستای ما یه خط واحد معمولی نداره؟؟؟مگه ما تفاوتمون با روستاهایی مث ابطویل،چاهکوتاه،چاه تلخ و جایینک و بقیه چاها چیه؟؟؟
    ممنون میشم ناصر خان این اخبارو پیگیری کنه و حتماااا به گوش مسیولین محترم روستا(شورا و دهیاری)برسونه.
    باسپاس.
    الکی مثلا!

  5. ………………. چیزی که منفعتی داخلش نباشه شرکت نمیکنه الان ببینید چقدر شورا براش سود داره که عضوش شده

دیدگاه بسته شده اند