اتفاقی که بازیکنان تیم ملی را ذوق زده کرد!

  • توسط
  • شهریور ۱۵, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیم ملی ایران ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته عازم هندوستان شد تا مقابل این تیم قرار بگیرد. ملی پوش ها قرار است در شهر بنگلور مقابل هند قرار بگیرد. این تیم جزو تیم های ضعیف آسیاست و ایران طبیعتا باید برنده این مسابقه باشد.

از همین بامداد امروز ملی پوش ها پس از حضور در شهر بنگلور با استقال گرم ایرانی های زیادی روبرو شدند که این مسئله آنها را ذوق زده کرد. از هفته ها قبل ایرانی ها در این شهر کمپینی برای حمایت از تیم ملی تشکیل دادند و قرار شد از همان لحظه ورود در کنار تیم ملی باشند. بنگلور به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای هند، میزبان دانشجویان ایرانی زیادی است و جمعیت ایرانی ها در این شهر زیاد است. بنگلور جمعیتی نزدیک به ۶۰ میلیون نفر دارد و سرسبزترین شهر هند به حساب می آید. این شهر دارای کالج های بسیار معروفی در زمینه رشته های علوم پایه، پزشکی و مهندسی است که دانشجویان زیادی را در از نقاط مختلف آسیا به سمت خود می کشد. ایرانی های زیادی در این شهر زندگی می کنند و مشغول به تحصیل هستند.

یکی از معضلات بازیکنان تیم ملی برای گرفتن ویزای هلند و سفر به این شهر، همین بود. به دلیل هجم زیاد دانشجوهای ایرانی در هند، ملی پوش ها مجبور شدند چند ساعتی برای پر کردن اپلیکیشن های مربوط منتظر باشند. همان جا تعدادی از دانشجوها به بازیکنان تیم ملی گفتند که در هند به هیچ وجه تنها نخواهند بود. از هفته گذشته بود که کمپینی با عنوان حمایت از تیم ملی در شهر بنگلور و بین دانشجوها تشکیل شد تا در کنار ایران باشند. همچنین دانشجویان ایرانی از شهرهای دیگر هم قرار است برای حمایت از تیم ملی به این شهر سفر کنند. پس از شهر پونا شهر بنگلور در هند بیشترین دانشجوی ایرانی را دارد و بی شک تیم ملی در سفر این شهر اصلا احساس غریت نخواهد کرد. بامداد امروز ایرانی ها برای حمایت از تیم ملی به فرودگاه رفتند و امروز هم قرار است در تمرین ملی پوش ها حاضر شوند و به حمایت از آنها بپردازند.

قبلی «
بعدی »