بارش باران و تگرک و غافلگیری مردم در استان بوشهر

  • توسط
  • شهریور ۱۴, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

در حالی که استان بوشهر در فصل زمستان هم روزهای کمی از سال بارانی می‌شود، هوای استان در شهریورماه بارانی شد.

این بارش ها از بعد ظهر روز جمعه به شکل باران همراه با تگرک شهرستان دشتی را فراگرفت و پس از آن با شدت بیشتری در شهرستان های عسلویه ، کنگان ، تنگستان و دشتستان و در اخر شب در بوشهرخود را نشان داد.

بارش باران در برازجان

حجم بارش ها در پاره ای از نقاط استان از جمله دشتی و دشتستان به گونه ای بود که در شهرهای خورموج و برازجان سبب ایجاد آب گرفتگی معابر همراه با روان شدن آب در حجمی وسیع در سطح معابر شهری گردید.

در بوشهر نیز در اواخر شب ابتدا با طوفان و سبب بارش هایی همراه شد که در بخشی از محلات سبب قطع جریان برق به مدت بیش از یک ساعت گردید .

بارش باران در خورموج

کارشناسان هواشناسی طی روزهای اخیر در مورد احتمال بارندگی در استان بوشهر هشدارهایی داده بودند ولی بارش یکباره باران و تگرگ در استان با شدت بالا کمی دور از انتظار بود.

بارش باران در بوشهر

هر چند پس از گرما طاقت فرسای دو هفته گذشته و ریزگردهای خفه کننده ۴۸ ساعت پیش استان ، هوا به شکل مانوسی خنک و با طراوات شد اما بارندگی های امروز در استان زیان هایی نیز به نخل داران و مزارع کشاورزی وارد کرد به گونه ای که بخشی از محصولات خرما که برداشت نشده بود و یا پس از برداشت در مکان های روباز برای بسته بندی نگه داری می شد به شدت دچار آسیب شده که از خسارت های احتمالی آن هنوز گزارشی منتشر نشده است .

منبع : سوک

قبلی «
بعدی »