بانوان با خودباوری نقش پررنگ‌تری در جامعه داشته باشند

  • توسط
  • خرداد ۲۰, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در نشست با بانوان فعال اجتماعی با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند اظهار داشت: هرچه بانوان با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف مشارکت بیشتری داشته باشند بی شک روند توسعه نیز تسهیل و تسریع می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید برحمایت بیشتر مدیران دستگاه‌ها از بانوان شاغل اظهار کرد: به مدیران تاکید شده است از توانمندی‌های بانوان شاغل در دستگاه‌های خود بیشتر استفاده کنند.

حقیقی با اشاره به فعالیت تشکل‌های بانوان در استان بیان کرد این تشکل‌ها با تعامل مستمر و تبادل تجربه با هم در پیشبرد اهداف خود موفق‌تر هستند و ما نیز از فعالیت این تشکل‌ها حمایت می‌کنیم.

معاون استاندار بوشهر گفت: به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد اعتقاد داریم و در طول شش ماه گذشته تعداد قابل توجهی مجوز برای سمن‌ها در استان صادر شده است.

حقیقی با بیان اینکه از چاپ نشریه ویژه بانوان حمایت می‌کنیم، افزود: بانوان نیز برای رسیدن به جایگاه واقعی خود تلاش بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای جوانان در سطح استان کارهای خوبی در حال انجام است و جوانان بویژه بانوان نیز با خودباوری برای تحقق برنامه‌های پیش بینی شده مشارکت موثری داشته باشند.

قبلی «
بعدی »