پیروانی: شرایط بازیکنان خوب است

  • توسط
  • خرداد ۱۹, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

افشین پیروانی در خصوص آخرین وضعیت خروجی سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه سیدجلال حسینی با این همه سابقه ملی که دارد با مشکل خروجی مواجه مواجه بوده و با وجود اینکه در ۱۰ روز اخیر هر روز به وی اجازه دادیم که از اردو خارج شود و مشکل خود را حل کند اما این اتفاق رخ نداده است.
به گزارش مهر، وی در ادامه افزود: این مالیات مربوط به باشگاه‌هایی است که حسینی برای آنها بازی کرده بود که روز گذشته بخشی از آنها را خودش پرداخت کرد اما او همچنان ممنوع الخروج است و تیم ملی را همراهی نمی‌کند.
مدیر تیم ملی فوتبال درباره دیگر بازیکنان تیم کشورمان عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و کاملا هم با انگیزه هستند. صبح امروز هم مهر خروج سردار آزمون خورده شده و او نیز تیم ملی با تیم ملی به تاشکند سفر می‌کند. تنها بیک زاده سرما خورده بود که مشکلی نیست و دیگر بازیکنان هم شرایط خوبی دارند.
وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، ادامه داد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد راس ساعت یازده امروز سه‌شنبه از طریق فرودگاه مهرآباد با یک پرواز چارتر راهی تاشکند می‌شویم و روز پنجشنبه با این تیم دیدار دوستانه‌ای را برگزار خواهیم کرد.
پیروانی همچنین گفت: دو روز بعد به ترکمنستان می‌رویم که تنها مشکل ما در این سفر دوری ۶۰۰ کیلومتری شهر محل برگزاری بازی با عشق آباد است. امیدوارم تیم ملی راه سخت خود برای رسیدن به حام جهانی را با پیروزی در زمین ترکمنستان آغاز کند.

قبلی «
بعدی »