با تصمیم میگلی نژاد : تغییر تعدادی از مدیران در شهرداری بوشهر

  • توسط
  • خرداد ۱۷, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، نشست شورای اداری شهرداری بندر بوشهر به ریاست شهردار مرکز استان و با حضور معاونان، مدیران و شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری بندر بوشهر برگزار گردید.

در این نشست شهردار مرکز استان با تأکید بر رسالت شهرداری در جهت خدمت به مردم از پرسنل شهرداری به مثابه اعضای یک خانواده یاد کرد و گفت: شهرداری نهادی است که بسیاری از امورات شهروندان را که در حوزه مدیریت شهری جای می‌گیرند، مدیریت می‌کند و این وظیفه خطیری است که بر دوش تک تک اعضای شهرداری به ویژه مدیران قرار دارد.

همدلی و اتحاد برای پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و پروژه‌های شهرداری

غلامعلی میگلی نژاد از همه خانواده بزرگ شهرداری خواست که با همدلی و اتحاد برای پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و پروژه‌های شهرداری مرکز استان تلاش کنند تا در افقی سه ساله بندر بوشهر به یکی از شهرهای زیبا و پر جاذبه کشور تبدیل گردد.

اهمیت سامانه ۱۳۷ شهرداری و لزوم ارتقای آن

شهردار بندر بوشهر بر اهمیت سامانه ۱۳۷ شهرداری که راه مستقیم ارتباطی شهروندان با شهرداری است تأکید کرد و از مسئولان این سامانه خواست که برای ارتقا و سرعت انجام کارها از طریق این سامانه بکوشند.

نگهداری و توسعه از اولویت‌های شهرداری است

میگلی نژاد نگهداری و توسعه تأسیسات و ساخته‌های شهرداری را یکی از اولویت‌های کاری شهرداری برشمرد که بوسیله آن زحمات، کارها و هزینه‌هایی که در راه ایجاد خدمات، مبلمان شهری و انجام پروژه‌ها صورت گرفته است حفظ، نگهداری و مرمت می‌گردد.

در ادامه نشست مدیران شهرداری به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و سپس احکام چند تن از مسئولان جدید شهرداری بندر بوشهر قرائت گردید.

در احکام صادره که به امضای شهردار بندر بوشهر رسیده است محمد دمشقی به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه، ایمان چارکی به سمت سرپرست توسعه منابع انسانی، صدراله حیدری به سمت مشاور امور عمرانی، فیصل محبی به سمت سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، علی اکبر نگین تاجی به سمت سرپرست اداره حقوقی، مختار کرمی اهرمی به سمت سرپرست اداره املاک و مستغلات، حامد عرفان به سمت سرپرست حوزه شهردار و مهدی رایانی به سمت سرپرست اداره درآمد منصوب شدند.

با تقدیم احکام نامبردگان از متصدیان پیشین این سمت‌ها تقدیر و از خدمات ایشان سپاسگزاری بعمل آمد.

قبلی «
بعدی »