فرماندار تنگستان گفت : نسل جوان با سیره و روش زندگانی امام(ره) آشنا شوند

  • توسط
  • خرداد ۱۴, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

فرماندار تنگستان گفت:نسل جوان در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است که اکنون لازم است سیره و منش حضرت امام(ره) مورد شناخت جوانان نسل امروزی قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تنگستان، غلامرضا ترک‌زاده در جمع منتظران حضرت مهدی موعود(عج) درتنگستان با بیان اینکه آشنا شدن با فلسفه ظهور یکی از ویژگی مومنان است اظهار داشت: حضرت مهدی موعود(عج) نجات دهنده جهان بشریت از ظلم، جور و بی عدالتی است که فلسفه این ظهور باید در نسل جوان و نوجوان تبیین و تشریح شود.

وی با تاکید بر نقش مهم وعاظ، محققان، روحانیون وکارشناسان امور تربیتی بر تبیین تشریح فلسفه مهدویت افزود: امام راحل با استفاده از فرهنگ مهدوی تا آخرین لحظه عمر مبارکش در راه انتظار ثابت قدم و وفادار ماند ودر این عرصه همگان نقش مهمی در تبیین و تشریح فلسفه مهدویت دارند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه مردم این شهرستان همواره ولایت‌مداری خود را در تمامی عرصه‌ها نشان داده‌اند افزود: برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل ۶۷۰ نفر از تنگستان بوسیله ۱۷ دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند تا بدینوسیله عشق و ارادت خود را به ولایت نشان نشان دهند.

ترک‌زاده با تاکید بر برپایی مراسم سالگرد امام راحل با شکوه هره تمامتر افزود: امام راحل با مایه گذاشتن ازجان خود برای حفظ و استمرار اسلام وانقلاب اسلامی خدمات زیادی کردند ووظیفه ماست که با تمامی امکانات در بر گزاری هرچه بهتر مراسم سالگرد امام (ره) تلاش و کوشش کنیم.

وی، با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم سالگرد امام راحل در شهرستان برنامه ریزی لازم صورت گرفته تصریح کرد: برای هر چه با شکوه‌تربرگزار شدن مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در نقاط مختلف تنگستان برنامه ریزی لازم صورت گرفته است .

وی افزود: یکی ازبرنامه‌های برگزاری مراسم ۱۴و۱۵خرداد آشنایی نسل جوان با سیره و روش امام (ره) در زندگی است

قبلی «
بعدی »